עשרה דברים שצריך לדעת על ניתוח מתיחת פנים

עשרה דברים שצריך לדעת על ניתוח מתיחת פנים

פעם ניתוח למתיחת פנים היה נחשב לאחת הדרכים הפופולריות יותר להעלים את סימני הגיל. עם התפתחות הרפואה האסתטית והכניסה לשוק של טיפולים זעיר-פולשניים, הדרישה לניתוח מתיחה נדחקה הצידה, אך בשנים האחרונות, תודות להתפתחות טכנולוגית ושיטות עבודה ייחודיות שפיתחו מנתחים פלסטיים מובילים, חזרה הדרישה לניתוחים אלה. בכתבה הבאה ריכזנו את כל המידע הנחוץ שיעזור לכך לקבל החלטה מושכלת.

1. למי מתאים ניתוח מתיחת פנים?

מומלץ לשקול ניתוח מתיחת פנים במקרים הבאים: אם ברצונך להחזיר את מסגרת הפנים לקווים ישרים וגבולות ברורים, אם ירדת במשקל וכתוצאה מכך הפנים והצוואר "התרוקנו" או נפלו. כמו כן, אם בעבר כבר עשית ניתוח מתיחה וישנה נפילה חוזרת, או אם ניסית אלטרנטיבות לניתוח והתוצאות לא היו משביעות רצון.

2. מהן התוויות נגד ניתוח מתיחת פנים?

הניתוח לא מתאים לאנשים מעשנים, אנשים שנוטלים מדללי דם או בעלי הפרעה בקרישת דם. כמו כן, לא מומלץ לעשות ניתוח מתיחת פנים במידה ותיאום הציפיות שלו מהתוצאות לא מדויק.

3. חשוב מאד לטפל באיכות עור הפנים לפני הניתוח

ככל שאיכות עור הפנים שלך טובה יותר, כך התוצאה של הניתוח תהיה מוצלחת וטבעית יותר. ניתן לטפל באיכות העור במכשור רפואי ייעודי או פילינג כהכנה לניתוח. חשוב להבין כי מדובר בתהליך שיכול להימשך כמה שבועות או אפילו חודשים, אך כדאי לא לדלג עליו אם המטרה היא – פנים רעננות וצעירות יותר עם הבעות טבעיות.

4. ייתכן ואחרי ניתוח מתיחת פנים יהיה צורך בהשלמת נפחים

עם הגיל, הנפחים של הפנים שלנו מצטמצמים הן בשל האטרופיה של רקמת השומן והן בשל נסיגה גרמית של מבנה הגולגולת, לכן, פעמים רבות אחרי ניתוח מתיחת פנים יהיה צורך בהשלמת נפחים על ידי חומצה היאלורונית, הידרוקסיפיטאט או הזרקת שומן עצמי.

5. ניתוח מתיחת פנים שמבוצע בשיטה ייחודית של ד"ר רווה ישמור על הבעות הפנים הטבעיות שלך

העידן בו כתוצאה מניתוח מתיחה הפנים היו נראות "קפואות" או בעלות הבעה "מופתעת" תם ככל שהתפתחו שיטות עבודה וטכנולוגיות חדשות. הצלחת הניתוח תלויה בדרך כלל בחותם האישי שמשאיר הרופא המנתח. טכניקות מעורבות שפיתח ד"ר רווה מאפשרות לפנים שלך להתרענן ולשמור על הבעות טבעיות, כדי לגרום לך להיראות גרסה צעירה יותר של עצמך.

6. אחרי הניתוח ישנה תקופת החלמה

ניתוח מתיחת פנים בשיטה של ד"ר רווה או בשמו האחר "מיני ליפט" דורש תקופת החלמה של שבועיים וחצי במהלכה תרד הנפיחות ושטפי הדם ייעלמו. שבוע אחרי הניתוח יש להגיע לביקורת אצל ד"ר רווה כדי לבדוק שאין זיהום וההחלמה ממשיכה כצפוי. את התוצאה הסופית של הניתוח ניתן לראות אחרי כחצי שנה.

7. כבר בחודש הראשון אחרי הניתוח ניתן לחזור בהדרגה לשגרת הכושר

אף על פי שבימים הראשונים אחרי הניתוח מומלץ מאד להיות במנוחה ולא להתאמץ, כבר אחרי שבוע ניתן לחזור להליכות נמרצות ואחרי כשלושה שבועות – לאימוני ריצה ו/או חדר כושר.

8. ניתוח מתיחת פנים מספק לך פתרון משולב למראה צעיר ורענן יותר

להבדיל מטיפולים אסתטיים זעיר-פולשניים המספקים לרוב פתרון נקודתי לאזורים שונים בפנים או בצוואר, ניתוח מתיחה נותן לך מענה הוליסטי המטפל בכל אזור הפנים והצוואר בו-זמנית. כמו כן, פעמים רבות משלבים את הניתוח עם הרמת גבות או הרמת עפעפיים.

9. התוצאה של ניתוח מתיחת פנים נשארת לשנים

שעה שהזרקות מילוי ובוטוקס דורשות שגרת טיפוח ותחזוקה די אינטנסיבית, פעם בכמה חודשים, ניתוח מתיחת פנים משאיר את המראה שלך רענן וצעיר יותר במשך תקופה הרבה יותר ארוכה.

10. לעתים יש צורך לחזור על מתיחת פנים

את ניתוח מתיחת הפנים או "מיני ליפט" ניתן לבצע מספר פעמים במהלך החיים, במידת הצורך, אם אחרי מספר שנים התוצאות כבר נראות פחות לעין. אין שום חשש בפגיעה בעור הפנים או ברקמות התת-עוריות.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים