ניתוח מתיחת פנים למראה רענן ונקי

ניתוח מתיחת פנים למראה רענן ונקי

אין ספק שההחלטה לעבור את ניתוח מתיחת הפנים היא סובייקטיבית לחלוטין ותלויה בלא מעט גורמים, אך במידה ואת מעוניינת לעשות את השינוי המיוחל, כדאי לפני הכל להכיר את הנושא מקרוב.

תחום הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית מאז ומעולם היה בין המאמצים הראשונים של החידושים הטכנולוגיים השונים. לכן, בכלל לא מפתיע שבעשור האחרון הטיפולים הלא פולשניים כגון הזרקות של בוטוקס וחומרי מילוי תפסו את מקומו של ניתוח מתיחת הפנים המסורתי.

אך עם זאת, במצבים מסוימים ההזרקות כבר לא מספיקות, למשל, כשמדובר בשילוב של קמטים עמוקים מדי, צניחת לחיים, העור והשומן מתחת לקו הלסת התחתונה והיווצרות קפלי המריונטה ניתוח מתיחת פנים הוא היחיד שמסוגל להחזיר לך את העור החלק, את מתאר הפנים המדויק והרעננות הכללית.

קיימת סברה שניתוח מתיחת פנים יגרום להבעת הפנים שלך להיות קפואה ומופתעת. זה היה אולי נכון לפני מספר עשורים, אך נכון להיום קיימות לא מעט שיטות יעילות שמצד אחד, יעניקו לך מראה רענן ומצד שני ישמרו על הבעות הפנים הטבעיות, ואז כבר הסובבים שלך יהיו אלה שירימו גבות בהפתעה כדי לנסות להבין איך זה שאת נראית כל כך מעולה.

ובכן, כדי לשמור על המראה הטבעי והצעיר, לא מספיק פשוט למתוח את העור למעלה, אלא לעבוד בגישה הוליסטית המשלבת טיפול בכל שכבות העור בכמה היבטים. כך פיתחתי בקליניקה שלי טכניקות מעורבות לניתוח מתיחת הפנים הכוללות, בנוסף למתיחת הרקמה הנמצאת מתחת לעור ומיקומה מחדש, מה ששומר על טבעיות המראה, גם טיפול באיכות העור ומיצוקו, ובמקרה הצורך גם מילוי הנפחים על ידי ההזרקות.

ניתוח בגישה זו מאפשר לפנים שלך להישאר רעננות וטבעיות ולך להישאר נאמנה לעצמך ולמראה שלך. כמו כן, להבדיל מניתוח מתיחת הפנים "מהדור הישן", שאחת מתופעות הלוואי שלו הייתה צניחת פנים חוזרת אחרי תקופה קצרה, כאן התוצאה תישמר במשך שנים רבות.

חשוב להבין כי בסופו של דבר מדובר בתהליך מתמשך ולכן את התוצאה הסופית ניתן לראות רק אחרי חצי שנה ואף יותר. עם זאת, כבר אחרי שבועיים וחצי של החלמה ניתן לחזור לאורח חיים רגיל.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים