טיפולים שכדאי לעשות רגע לפני שהקיץ נופל עלינו

טיפולים שכדאי לעשות רגע לפני שהקיץ נופל עלינו

אחרי חורף קר וגשום (יחסית לישראל, כמובן) – הקיץ סוף סוף מגיע ואתו ימים שטופי שמש, לחות, ים, בריכה וכמובן – ההכנות בהתאם. אז מלבד בגד ים חדש, פדיקור, הסרת שיער וחופשה ביוון – יש עוד מגוון טיפולים שכדאי לעשות רגע לפני שהקיץ מגיע כדי שתיראו במיטבכם באלבום החופשה הבא.

להכין את הפנים לקיץ הישראלי

בעולם הטיפולים האסתטיים יש לא מעט פתרונות המאפשרים לנו להשיג, יחסית בקלות, עור פנים רענן ובעל מראה צעיר וחיוני יותר. טיפולים אלו, דוגמת הזרקות לפנים, אינם מצריכים פעולה כירורגית נרחבת כמו ניתוח, אינם כרוכים בכאב (לגוף וגם לכיס) וגם תקופת ההתאוששות קצרה בהתאם. בסדרת מפגשים קצרים ופשוטים תוכלו להיפטר מסימני העייפות והמתח, מסימני הגיל, לסגל מראה מטופח ויפה יותר ולצאת אל חופשת הקיץ בהרגשה נפלאה. המיומנות של הרופא וטיפול נכון ומותאם אישית  – הם אלו שיביאו לתוצאות הטובות ביותר אשר יגרמו לכם להיראות במיטבכם, ולהישאר אתם. מקדם הגנה איכותי, משקפי שמש וכובע תמיד יכולים לסייע מפני פגעי השמש ולשמור על עור הפנים.

חומצה היאלורונית

רבות דובר על החומצה ההיאלורונית, ולא בכדי. באופן כללי, חומצה היאלורונית היא חומר דמוי ג׳ל, אשר נמצא בגופנו באופן טבעי. ההרכב המולקולרי של החומצה ההיאלורונית גורם לה לאצור נוזלים (סופחת מים) ולכן חלק מתפקידיה הטבעיים בגוף הם לשמור על לחות השיער והעור, למלא ולרפד מרפקים ועוד. בעולם האסתטי, משמשת לטיפולי הזרקות לפנים, מילוי לחיים, השבת נפח לפנים, עיבוי שפתיים ועיצוב האף. היתרון העיקרי של החומצה ההיאלורונית הוא בכך שהיא זמינה, ידידותית ונוחה לשימוש וכמובן – מניבה תוצאות מעולות בעלות מראה טבעי והשפעותיה נראות בתוך ימים ספורים.

הזרקות מילוי על בסיס סידן

חומר מילוי מבוסס סידן, או בשמו המסחרי ״רדיאס״, הוא חומר המגיע מעולמות האורטופדיה ורפואת השיניים ומשמש בעיקר לבנייה של עצם. מדובר בחומר הנשאר זמן רב יותר מחומצה היאלורונית, אשר משפיע על הרקמות באמצעות יצירת סיבי אלסטין וקולגן המעניקים נפח ואלסטיות לעור. בחומר זה משתמשים בהזרקות לפנים לצורך מילוי קמטים באופן ישיר, או למילוי אזורי נפח חסרים בפנים (לחי, קו לסת וסנטר). את תוצאת ההזרקות לפנים ניתן לראות באופן מיידי, והנפיחות של ההזרקה חולפת תוך כמה ימים בזמן שמלאות יפה ואסתטית של קולגן ואלסטין מתקבעים במקומם. טווח הטיפול הוא בין שנה וחצי לשלוש שנים.

החלקת קמטים

בוטוליניום טוקסין, או בשמו המוכר – בוטוקס – הוא כבר מזמן לא חומר המשמש נשים בלבד. למעשה, בשנים האחרונות הפך כה נפוץ לפרוצדורות של הזרקות לפנים ושימור מראה הפנים גם בקרב אוכלוסיית הגברים. על אף שרבים נרתעים מהמינוח ״רעלן״, חשוב להדגיש כי מדובר בחומר בטוח לשימוש ויעיל במיוחד כאשר נמצא ביד מיומנת ומנוסה של כירורג פלסטי מומחה לאסתטיקה. השימוש האסתטי של בוטולינום טוקסין (בוטוקס) נועד בעיקר לטשטוש קמטי הבעה הקשורים בפעולת שריר (מצח, בין הגבות וצדי העיניים). היתרון הוא שמדובר בחומר זמין מאוד, המתבצע בפעולת הזרקה פשוטה והתוצאה הפיכה משום שהחומר מתפרק כעבור-3-5 חודשים. ההזרקה עצמה אינה כואבת, ואינה משנה את תווי הפנים.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים