חידושים בניתוחי מתיחת הפנים

חידושים בניתוחי מתיחת הפנים

אם פעם ניתוח מתיחת הפנים היה הדרך היחידה לטשטש את סימני הגיל הנראים לעין, היום לרפואה אסתטית יש היצע מאד רחב ומגוון, בזכות הטכנולוגיות החדשות והשיטות המתקדמות שאומצו על ידי התחום.

קודם כל, חשוב לזכור כי כל הקונספט של רפואת אנטי-אייג'ינג השתנה. שיטות זעיר-פולשניות, הזרקות של חומרי מילוי ובוטוקס החליפו ברוב המקרים את הניתוחים המסורתיים וגם במקרים בהם חייבים את הניתוח, ישנן טכניקות שהופכות את תהליך ההתאוששות וההחלמה להרבה יותר קצר ונוח.

פיסול פנים

כולנו כבר מכירים הזרקות בוטוקס וחומרי המילוי על בסיס חומצה היאלורונית ועכשיו הגיע הזמן להכיר גם את פיסול הפנים: הליך לא ניתוחי שמשלב בתוכו מספר טכניקות כשהמטרה הסופית היא על סמך הנתונים הטבעיים לבצע התערבות ממוקדת ומותאמת אישית שמטשטשת את סימני הגיל, למשל, להדגיש את עצמות הלחיים, את קו הלסת ואת מתאר הפנים, למלא שקעים באזור הרקות ומתחת לעיניים וכד'. פעמים רבות משלבים את פיסול הפנים עם טיפולים אחרים, כגון שיפור מרקם העור.

מיקרו-מתיחת פנים (The Micro Facelift)

ניתוח מתיחת פנים טמפורלי, הידוע גם כמיני-מתיחת פנים מרים את החלק החיצוני של הגבה ומהדק את העור סביב פינת העין והחלק העליון של עצם הלחי משני הצדדים. סוג כזה של ניתוח נחשב לאחד המוצלחים ביותר למתיחת החלק העליון של הפנים, טיפול בקמטוטים מסביב העיניים וסימני הגיל המוקדמים. אחרי הניתוח יש פחות תלונות על שטפי דם ונפיחות והוא לא דורש התעסקות עם התחבושות, כמו במקרים של ניתוח מתיחת הפנים המסורתי.

מתיחת פנים תלת-ממדית

מדובר בהליך זעיר-פולשני של מתיחת פנים אשר משתמש בהעברת שומן תת-עורי להוספת נפח לפנים כדי להעלים את סימני הגיל. מדובר בהליך עם צילוק מינימלי ותהליך התאוששות והלחמה קצר מאד, בדיוק מה שמחפשים המטופלים בשנת 2020. להבדיל מסוגי מתיחת הפנים האחרים, מתיחת פנים תלת-ממדית יכולה להיות אלטרנטיבה לאלה שתמיד רצו מתיחת פנים, אך העדיפו לוותר על התערות האזמל.

בנוסף לתקופות החלמה קצרות מאד, שיטות מתיחת הפנים החדשות מאפשרות להגיע לתוצאות יותר טבעיות, המאפשרות לשמור לאורך זמן על המראה הייחודי ולהימנע ממראה "פני המסכה" עם הבעה "קפואה" או "מופתעת".

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים