הזדקנות הפנים – מתי הזרקות כבר לא יספיקו

הזדקנות הפנים - מתי הזרקות כבר לא יספיקו

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים טיפולים אסתטיים לא פולשניים על פני הניתוחים הפלסטיים. ובכן, זה לא ממש מפתיע, כי השילוב של הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי מאפשרים להגיע תוך דקות ספורות למראה צעיר יותר ואף לטשטש את הקמטים העמוקים ביותר.

עם זאת, לטיפולים לא פולשניים יש חסרון אחד בולט: על מנת לשמר את התוצאה לאורך זמן, חשוב מאד להקפיד על "טיפולי התחזוקה" כל כמה חודשים. בנוסף, מעט מאד אנשים מבינים שגם היעילות של החומרים האלה בסופו של דבר מוגבלת. מה שהתחיל קצת אחרי גיל 30 כהזרקות בודדות שנועדות להרגיע קמט סורר על המצב או להדגיש קצת את השפתיים או את עצמות הלחיים, יכול בסופו של דבר להגיע למשטר הזרקות חסר כל הגיון ופרופורציה. חוץ מזה, פעמים רבות, עודף של חומרי מילוי המוזרקים מתחת לעור גורמים לפנים לצנוח בצורה מאסיבית עוד יותר, וכאן דרך ההתמודדות היחידה היא ניתוח למתיחת פנים.

ומה לגבי העלויות?

נכון, ההזרקות זולות יותר, כשמדובר בטיפול בודד או אפילו סדרה של 3-4 טיפולים. אך בתווך הארוך לאורך השנים, המחיר המצטבר שישלם המטופל על ההזרקות יעלה בהרבה על עלות ניתוח מתיחת הפנים אצל מנתח מנוסה ביותר.

אז מה עדיף בכל זאת? הזרקות או ניתוח?

מאד תלוי במצב שלך. חומרי המילוי יכולים לדחות את ניתוח מתיחת הפנים בכמה שנים טובות, אך בשלב מסוים כבר לא יוכלו להחליף אותו. אם בגיל 30 פלוס, כדי להיראות במיטבך, ההזרקות בהחלט יכולות להספיק להשיג תוצאה מצוינת. אבל בגיל מתקדם יותר חשוב מאד להקדיש מחשבה מה החלופה העדיפה עבורך.

בשורה התחתונה – אם עור הפנים והצוואר שלך מדולדל וצונח, ניתוח מתיחת פנים יעשה את העבודה, במיוחד אם ניקח בחשבון שטכניקות מתקדמות של ניתוח מתיחת הפנים מתמקדות במתיחה ומיקום מחדש של הרקמות התת-עוריות, מה שמאפשר לשמר את המראה הטבעי והייחודי שלך, ללא חשש למראה "קפוא" או "מופתע". אז נכון, הניתוח מצריך מנוחה בבית במך שבועיים עד שלושה והתוצאה הסופית נראית רק אחרי כמה חודשים, אבל היא גם תישמר לאורך זמן, להבדיל מההזרקות.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים