הצהרת נגישות – מרפאה של ד"ר אברי רווה

במרפאתו של ד"ר אברי רווה אנו רואים חשיבות עליונה בהענקת שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי לכלל לקוחותינו. המרפאה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות על-פי המוגדר בחקיקת הנגישות ורואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשטחי המרפאה ושירותיה.

מהות אתר אינטרנט נגיש
אנו פועלים רבות על מנת להנגיש את אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלות על מנת לקדם שיוויון זכויות ושקיפות כלפי אנשים עם מוגבלות.
אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסיעות לנגישות.

ביצוע התאמות הנגישות באתר האינטרנט
התאמות הנגישות באתר שלנו בוצעו בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיותWCAG 2.0 לרמהAA ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.
האתר תומך בשימוש בטכנולוגיות מסייעות כגון גלישה בעזרת מקלדת על ידי שימוש במקשי ה-Tab וה-Shift+Tab למעבר בין קישורים, מקשי החיצים, מקש ה-Enter לבחירה, מקש ה-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. באתר מותקן גם סרגל נגישות המאפשר שיפור חווית גלישת המקלדת, ושינוי מראה המסך לפי הצורך להקל על הגלישה באתר.

ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט
באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש בדפדפנים הבאים: Firefox או Chrome ותוכנות קוראות מסך NVDA העדכנית ביותר בשילוב מנוע דיבור בעברית.

שלבי ההנגשה בהם נמצא האתר
ככלל, כל עמודי האתר נבנו כעמודים נגישים לרמה AA כנדרש בחוק. עם זאת, למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם הונגשו, יש לציין כי מספר עמודים מכילים רכיבים חיצוניים שאינם בשליטתנו ולכן יתכן שאינם נגישים.
אנו ממשיכים במאמצנו לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר את שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

הסדרי נגישות
מרפאתו של ד"ר אברי רווה משקיעה מאמצים בהסדרת אמצעי נגישות לאנשים עם מוגבלויות ברחבי המרפאה. כל הסדרי הנגישות הקיימים במרפאה נעשו בהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.
עזרים לכבדי שמיעה- אנשים כבדי שמיעה מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך וואטסאפ המרפאה.
חניית נכים- בכניסה לבניין שקל קיימת חניית נכים.
שירותים- בבניין המרפאה, בניין שקל, קיימים שירותים נגישים לנכים בקומה 6.
מתקן למים מצוננים- במרפאה קיים מתקן שתייה קרה וחמה לרווחת המטופלים/ות.

דרך נגישה:
מעברים – המעברים במרפאה של ד"ר אברי רווה הותאמו לאנשים עם מוגבלויות ולמעבר באמצעות כיסא גלגלים.
מעלית – בבניין שקל, בניין המרפאה של ד"ר אברי רווה, קיימת מעלית המותאמת לכניסת כיסא גלגלים.
חיות שירות – מטופלים/ות המוגבלים בראיה רשאים להיכנס למרפאה של ד"ר אברי רווה בליווי חיית שירות.
שירותים נגישים נוספים- אנשים כבדי שמיעה מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך וואטסאפ המרפאה.
דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:
במידה ומצאתם באתר האינטרנט בעיה בנושא הנגישות או שהנכם זקוקים לעזרה, אתם מוזמנים לפנות למנהלת המרפאה של ד"ר אברי רווה, הגר קארו בטל 03-5535311 או בדוא"ל clinic@drraveh.com
הצהרה זו עודכנה בתאריך 24.05.2023