הגדלה בארבעה מימדים – יש דבר כזה!

הגדלה בארבעה מימדים - יש דבר כזה!

האם קיימת הגדלת שדיים במימד נוסף?

עד כה שמענו רבות על הגדלה בעזרת שתלי סיליקון.

רבות דובר על השיטה, על המנחים השונים של השתל, על הגדלים השונים, המגע, התחושה. השתלים החדשים עם הסיליקון הסמיך אך עדיין רך למגע. במשך שנים רבות נשים בכל העולם ביצעו הגדלות בעזרת שתלי סיליקון ואף נשים שסבלו מסרטן השד עברו שיחזורים בעזרת שתלי הפלא האלה. השתלים הצליחו בגדול איפה שפתרונות רבים כשלו. במשך שנים רבות השתלים היו הפתרון האולטימטיבי היחיד להגדלת שדיים. ניתן להניח את השתלים בכמה מנחים, מתחת לשריר, מעליו ובמנח המשלב את שני המישורים. את השתלים מומלץ להחליף בערך כל 10 -15 שנים.

היתרונות של הגדלה בעזרת שתל סיליקון רבים, חלקם תלויים במבנה הגיאומטרי של השתלים שנותן קוטב עליון מלא ויפה וחלקם תלויים בנפח הקבוע אותו אנו קובעים מראש לפני הניתוח.

בשנים האחרונות השיטה של הזרקת שומן לשדיים תפסה תאוצה. מה יותר טוב מהגדלה בעזרת נפח שקיים אצלך בגוף במיקום שאינך מעוניינת בו? יש לך שומן במתניים? בירכיים? מעולה!! נקח לך אותו מהאיזור הזה ונעביר לאן שאנחנו רוצים על מנת להגדיל איזורים שטוחים או עם חסר ברקמה. במקרה של הגדלת שדיים, מזריקים את השומן לרוב לרקמת השד עצמה, זו הממוקמת מעל השריר. שיטת ההזרקה היא בטיפות קטנות ובתעלות על מנת לא לגרום ליצירת גושים. במהלך הניתוח מתבצעת שאיבה של השומן מהאיזור הרצוי, השומן עובר תהליך טיהור מוקפד ולאחר מכן מוזרק באופן סטרילי לשד.

שיטה זו נמצאה בטוחה מאוד וללא הסיבוכים המוכרים של שתלי סיליקון, וכן ללא צורך בניתוח החלפה כל עשור עד 15 שנים.

הגדלה במימד הרביעי היא טכניקה חדשה שפותחה בשנת 2109 על ידי דר רווה ומשלבת את העולם הישן עם החדש. העולם הישן, הגדלה בעזרת שתלי סיליקון והעולם החדש הוא בעזרת הזרקת שומן. אם עד כה, אפשר היה להגדיל את השדיים בתלת מימד על ידי אחת האופציות. השיטה החדשה הוסיפה מימד נוסף, רביעי. מימד זה מאפשר להינות היום ממלאות יפה של הקוטב העליון כמו בשתל סיליקון ומגע טבעי ונעים של שומן. הרקמה החיצונית ביותר מעל השתל, זו שבאה במגע עם העולם היא טבעית, מגע של רקמת שד אמיתית. יתרון נוסף, ניתן להשתמש בשתלים קטנים יותר כך שהכובד בשד הולך ופוחת והנפילה המשוערת העתידית, תאחר להגיע.

שיטה זו מתאימה למטופלות המעוניינות בהגדלה ראשונית, כלומר שלא עברו כל סוג הגדלה מעולם וגם למטופלות לפני החלפת שתלים.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים