ניתוחי פנים

סקולפטרה

בחן את עצמך: האם טיפול סקולפטרה נחוץ לך 1 האם אתם מרגישים שהעור שלכם עייף וחסר חיוניות חיוניות 2 האם נראה לכם שהעור שלכם איבד את מרקמו האלסטי והמוצק 3 האם אתם חווים הופעה של קמטים וקמטוטים שלא היו שם בעבר 4 האם אתם מעוניינים בטיפול אנטי אייג'ינג שלא כולל ניתוחים או הליכים פולשניים 5 האם אתם מחפשים טיפול שישפר את רמת הקולגן בעור שלכם באופן טבעי רוצים לשמוע עוד על הטיפול יש לכם שאלות אנחנו זמינים בנייד שמספרו 054-4844833 או שתשאירו פרטים... להמשך קריאה ❯❯
כללי

בחן את עצמך: האם טיפול סקולפטרה נחוץ לך?
1. האם אתם מרגישים שהעור שלכם עייף וחסר חיוניות חיוניות?
2. האם נראה לכם שהעור שלכם איבד את מרקמו האלסטי והמוצק?
3. האם אתם חווים הופעה של קמטים וקמטוטים שלא היו שם בעבר?
4. האם אתם מעוניינים בטיפול אנטי אייג'ינג שלא כולל ניתוחים או הליכים פולשניים?
5. האם אתם מחפשים טיפול שישפר את רמת הקולגן בעור שלכם באופן טבעי?

רוצים לשמוע עוד על הטיפול? יש לכם שאלות? אנחנו זמינים בנייד שמספרו 054-4844833
או שתשאירו פרטים ונחזור אליכם: להשארת פרטים

2. מה זה סקולפטרה?
אם אתם מחפשים דרך להחזיר את מחוגי השעון לאחור ולקבל עור זוהר, מוצק ומתוח, טיפול הסקולפטרה עשוי להיות הטיפול המתאים עבורכם. מדובר בטיפול אנטי אייג'ינג שמיועד למי שמעוניין בשיפור משמעותי במרקם העור ובמיצוקו, מבלי להוסיף לו נפח. הסקולפטרה היא למעשה חומר המעודד יצירת קולגן טבעי, ביו-סטימולטור חדשני המורכב מחלקיקי חומצה פולילקטית והטיפול מעודד את התאים בדרמיס לייצר יותר קולגן, חלבון הדרוש לעור אלסטי, מוצק ויפה. על פי מחקרים, הסקולפטרה יכולה להגדיל את רמת הקולגן בעור בכ-65% תוך 3 חודשים. היא יוצרת תשתית בריאה ברקמת העור, מה שמשפר באופן משמעותי את מרקמו ומוצקו.
ובפשטות: המשמעות של ״עוד קולגן״ היא למעשה עוד מיצוק, הרמה, טשטוש קמטוטים ושיפור משמעותי במרקם העור. יש כאלו שמכנים את הסקולפטרה ״הרמת פנים נוזלית״, כיוון ששלאחר 6 שבועות ממועד ההזרקה, בשל הקולגן והאלסטין שנוצרו – העור מקבל מתיחה יפה וטבעית, ממש כמו אחרי שנת לילה מפנקת.

3. יתרונות טיפול הסקולפטרה
טיפול מהיר, קצר ונטול כאב באופן יחסי. בשונה מהזרקת חומצה היאלורונית, הסקולפטרה אינה מוסיפה נפח אלא מדובר בטיפול אנטי אייג׳ינג חדשני שממצק את העור. כמו כן, היא תחזיק מעמד הרבה יותר זמן כיוון שהיא יוצרת מחדש תשתית בריאה ברקמת העור ותוצאות הטיפול יישמרו למשך שנתיים ובמקרים מסויימים, אף יותר.

4. למי סקולפטרה מתאים?
הטיפול מתאים למי שמחפש טיפול אנטי אייג'ינג שיפור מרקם העור ויציבותו, ללא הוספת נפח וללא צורך בפרוצדורות פולשניות. מיועד לטיפול בפנים, כמו גם לצוואר, בטן, זרועות, ועוד.

5. למי הטיפול לא מתאים?
טיפול זה אינו מתאים למי שמחפש טיפולים עם הוספת נפח מיידית או למי שאינו מוכן להמתין לתוצאות לאורך זמן.

6. מה קורה במהלך טיפול הסקולפטרה? דורש הרחבה
הטיפול כולל 3 הזרקות בהפרש של חודש,

7. מה קורה בתהליך ההחלמה?
משך הטיפול: כחצי שעה
מדד אי נוחות: רוב המטופלים מדווחים על תחושת לחץ או אי נוחות קלה במהלך ההזרקה אולם הטיפול נחשב לנטול כאב.
מתי אראה תוצאות? תוצאות ראשוניות יכולות להופיע תוך כמה שבועות אולם התוצאה הסופית והמלאה תתתגלה תוך כמה חודשים.
מתי ניתן לחזור לשגרה? באופן מיידי
לכמה זמן השינוי נשמר? בטיפול לחידוש העור, התוצאות עשויה להישמר עד כשנתיים.

רוצים לשמוע עוד על הטיפול? יש לכם שאלות? אנחנו זמינים בנייד שמספרו 054-4844833
או שתשאירו פרטים ונחזור אליכם: להשארת פרטים

הזרקת חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים – כל מה שאתם צריכים לדעת

{ "@context": "http :// chemaorg", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Que tion", "name": "ראשית- מהי בכלל חומצה היאלורונית", "acceptedAn wer": { "@type": "An wer", "text": "מדובר בחומר הנמצא באופן טבעי בגופינו, אשר יוצר סיבי אלסטין וקולגן ומביא ליצירת נפח הזרקה של חומצה היאלורונית מביאה למילוי ישיר ומיידי של קמטים ושל אזורים שקועים, ומשמשת להוספת נפח לאזורים שונים בפנים אותם אנו רוצים למלא חומצה היאלורונית מגיעה בסמיכויות שונות, כאשר כל דרגת סמיכות מתאימה לאזור אחר... להמשך קריאה ❯❯
כללי


מטופלים ומטופלות רבים מתלוננים על מראה "עייף" הנובע ממה שנהוג לכנות "שקיות מתחת לעיניים". מראה זה נובע פעמים רבות משקעים עמוקים מתחת לעיניים, לעיתים גם בצבע כהה יותר, אשר מביאים למראה לא אחיד של אזור זה ואכן גורמים למראה עייף יותר ופחות רענן. קיימים מספר פתרונות אפשריים לבעיה זו, ביניהם הזרקה של חומצה היאלורונית לשקעי העיניים.

ראשית- מהי בכלל חומצה היאלורונית?

מדובר בחומר הנמצא באופן טבעי בגופינו, אשר יוצר סיבי אלסטין וקולגן ומביא ליצירת נפח. הזרקה של חומצה היאלורונית מביאה למילוי ישיר ומיידי של קמטים ושל אזורים שקועים, ומשמשת להוספת נפח לאזורים שונים בפנים אותם אנו רוצים למלא.

חומצה היאלורונית מגיעה בסמיכויות שונות, כאשר כל דרגת סמיכות מתאימה לאזור אחר בפנים- לפי התוצאה שאנו מעוניינים לקבל. במרבית המקרים הזרקה של חומצה היאלורונית יכולה להחזיק למשך כ-10 חודשים ואפילו עד שנתיים.

את התוצאה ניתן לראות באופן מידי, אך ניתן אף לצפות לשיפור בתוצאה לאורך השבועיים הראשונים. הטיפול הינו קצר ולא כואב, וזמן ההחלמה הוא קצר. יתרון נוסף של חומצה היאלורונית בניגוד לחומרים אחרים הוא שניתן להמיס את החומר בעזרת חומר מיוחד ובכך למעשה לבטל את הפרוצדורה.

שנית- מהם אותם שקעים מתחת לעיניים ואיך הם נוצרים?

במקרים מסוימים מדובר במבנה אנטומי שבו עצמות הפנים והרקמה אכן בנויים בצורה שקועה יותר מתח לעיניים. מעבר לכך, באופן טבעי כחלק מתהליך ההזדקנות, נוצר אובדן של רקמות שומן בפנים והעור הופך מקומט או רפוי. אזור שקעי העיניים הוא אזור עשיר בכלי דם ולכן לעיתים נוצרות גם כהויות בולטות עקב השתקפות כלי הדם דרך העור הדק.

למי מתאים טיפול בחומצה היאלורונית מתחת לעיניים?

טיפול בחומצה היאלורונית מתחת לעיניים יכול להתאים למטופלים ומטופלות אשר סובלים משקעי עיניים עמוקים ומעוניינים במילוי שלהם ליצירת מראה אחיד יותר, רענן יותר ופחות עייף. במקרים מסוימים יש לשקול ניתוח עפעפיים– פתרון אפשרי נוסף לבעיית שקעי העיניים- אך יש לקבל את ההחלטה כמובן ביעוץ עם מנתח פלסטי.

מטופלים ומטופלות רבים מעדיפים להימנע מביצוע ניתוח פלסטי מסיבות שונות ולכן טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית מהווה פתרון יעיל. יש לציין כי במרבית המקרים טיפול זה אינו עוזר לצבע הכהה מתחת לעיניים, אלא רק מטשטש את עומק השקעים למראה אחיד והומוגני.

מהן יתרונות הטיפול?

להזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים יתרונות רבים-

  • מדובר בהליך קצר ופשוט, שאינו כואב ואינו פולשני
  • מתקבלת תוצאה מיידית ללא צורך בזמן החלמה,
  • התוצאה המתקבלת יכולה להחזיק מעמד זמן רב- כאמור עד כשנתיים
  • יתרון נוסף הוא שהתהליך הפיך וניתן להמיס את החומצה ההיאלורונית בעזרת חומר מיוחד.

הזרקה במקרה זה מתבצעת בעזרת קנולה (צינורית מתכת קטנה)- מתבצע חור כניסה קטן בלחי ולאחר מכן הזרקת החומר לשקעי העיניים עם שימוש בצינורית קטנה המונעת את הצורך בדקירות מרובות ע"י מחט ובכך מפחיתה את הסיכון לשטפי דם ואת חששות המטופל/ת מדקירות מחט.

בסיום התהליך- שאורך מספר דקות- מתקבלת תוצאה יפה ואחידה, אשר בתוך מספר ימים אף משתפרת, לאחר ירידה בבצקת ו"התיישבות" מוצלחת של החומר במקומו.

האם יש סיכוי לתופעות לוואי?

לטיפול זה יכולות להיות מספר תופעות לוואי, ביניהן שטפי דם, בצקת מקומית ויצירת "גושים" של החומר. בכל מקרה של תופעות לוואי בלתי רצויות אחרי הטיפול יש לפנות לרופא המטפל.

כאמור, טיפול זה יכול להחזיק מעמד זמן רב ולכן טיפולי תחזוקה מבוצעים בהפרשי זמן גדולים. כאשר מורגשת ירידה והעמקה של השקעים, ניתן לחזור לרופא המטפל ולבחון צורך בהזרקה נוספת לאזור. במקרים מתאימים ניתן לשלב טיפול זה עם בוטוקס בצידי העיניים אשר יכול להביא למראה צעיר ורענן אף יותר.      יש לבצע אבחון מסודר ולקבל יעוץ מקצועי טרם ביצוע כל פרוצדורה.

הכל אודות הזרקת בוטוקס

בוטוקס במצח – כל מה שאת צריכות לדעת על הטיפול

{ "@context": "http :// chemaorg", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Que tion", "name": "היכן נהוג להזריק בוטוקוס", "acceptedAn wer": { "@type": "An wer", "text": "נהוג להזריק בוטוקס לאזורים מסוימים בפנים- על פי רוב לשרירי המצח, בין הגבות ומסביב לעיניים לאחר שהחומר המוזרק מתחיל לעבוד, נוצרת הרפיה של השריר המוזרק וכך נמנעת האפשרות להתכווץ ו\"לקמט\" את האזורים בהם פעיל, כך שמתקבל מראה חלק ואחיד יותר של העור" } },{ "@type": "Que tion", "name": "למי מתאים הזרקת בוטוקוס במצח",... להמשך קריאה ❯❯
כללי


ראשית, נפריך טעות נפוצה- בוטוקס הפך לשם נרדף לכלל הטיפולים האסתטיים שמבוצעים באזור הפנים, אך למעשה לא כך הדבר.

בוטוקס, או בשמו המלא- בוטוליניום טוקסין- הוא רעלן המיוצר ע"י החיידק Clostridium botulinum וגורם להרפיה של שרירים. כיום קיימים מספר שמות מסחריים למוצר זה, ביניהם בוטוקס, אך גם דיספורט וקסאומין הם "בוטוקס" לכל דבר ועניין. טיפולים אחרים בפנים מבוצעים עם חומרים כדוגמת חומצה היאלורונית, ושונים באופיים ובמהותם מטיפול בבוטוקס.

היכן נהוג להזריק בוטוקוס?

נהוג להזריק בוטוקס לאזורים מסוימים בפנים- על פי רוב לשרירי המצח, בין הגבות ומסביב לעיניים. לאחר שהחומר המוזרק מתחיל לעבוד, נוצרת הרפיה של השריר המוזרק וכך נמנעת האפשרות להתכווץ ו"לקמט" את האזורים בהם פעיל, כך שמתקבל מראה חלק ואחיד יותר של העור.

למי מתאים הזרקת בוטוקוס במצח?

הזרקת בוטוקס למצח יכולה להתאים לכל מי שמעוניין במצח חלק יותר. בממוצע, הגיל בו מתחילים לבצע טיפולי בוטוקס הינו 35, אך בגילאים צעירים יותר (שנות ה-20) ניתן לבצע טיפול בוטוקס מניעתי, בהפרשי זמן גדולים יותר, שיכול לדחות את הופעת הקמטים לגיל מאוחר יותר ולתרום למראה מצח חלק יותר לאורך זמן.

כמה זמן לוקח הטיפול?

הפרוצדורה עצמה הינה מהירה וקלה ואורכת לא יותר ממספר דקות- כמובן שמבוצעת רק לאחר בדיקה ואבחון מדויק של צרכי המטופל או המטופלת. אין צורך באלחוש! ההזרקה מתבצעת ע"י מחט חדה ודקה ישירות לשריר בנקודה מסוימת והטיפול עובר בזריזות ובחוסר נוחות מינימלי.

מתי מתחילים לראות תוצאות?

לאחר ההזרקה, טיפול הבוטוקס במצח יתחיל להראות תוצאות לאחר כשבוע-10 ימים. כשבועיים לאחר ביצוע הפרוצדורה ניתן להגיע לבדיקת ביקורת על מנת לבחון את התוצאה ולקבוע האם יש צורך בחיזוק השפעת החומר- כתלות במידת פעילות השרירים שהינה אינדיבידואלית ומשתנה בין אדם לאדם.

החומר נשאר פעיל למשך כ-3 חודשים, לאחר מכן יש לבצע טיפול נוסף על מנת לשמר את התוצאה. חשוב לציין כי ככל שהטיפולים מבוצעים בצורה סדירה, כך ניתן לראות ירידה בעומק הקמטים הכללי ומשום כך יש חשיבות לתחזוקה שוטפת ולהקפדה על ביצוע הטיפול.

האם יש סיכוי לתופעות לוואי?

הזרקות בוטוקס נחשבות לטיפול בטוח לחלוטין. יחד עם זאת, קיים סיכוי נמוך מאוד לפיתוח תופעות לוואי אשר ביניהן:

  • שטפי דם
  • כאבי ראש
  • כאב קל ונפיחות סביב אזור ההזרקה
  • תסמינים דמויי שפעת או הרגשה כללית לא טובה.
  • חולשה בשרירים בקרבת מקום ההזרקה.

בכל מקרה של תופעות לוואי בלתי רצויות אחרי הטיפול יש לפנות לרופא המטפל.

כיצד יש להתנהג לאחר הטיפול?

לאחר ביצוע הטיפול ניתן לחזור לפעילות שגרתית ורגילה, אך יש להקפיד להימנע משפשוף האזור המוזרק ב-24 השעות הראשונות. מומלץ להימנע ממצב שכיבה או הורדת הראש למשך כ-4 שעות מזמן ההזרקה, ובנוסף אין לבצע פעילות גופנית ביום ההזרקה.

למי מומלץ להימנע מהטיפול?

אין להזריק בוטוקס לנשים בהריון או נשים מניקות ולאנשים הסובלים ממחלות נוירולוגיות מסוימות. כמו כן, לא מומלץ לבצע הזרקות בוטוקס למי שאלרגי לחלבון שנמצא בחלב פרה. בנוסף, הטיפול אינו מומלץ לסובלים ממחלות עור ולנוטלים באופן קבוע תרופות כמו סטרואידים. יש לשים לב כי הטיפול מבוצע ע"י מנתח פלסטי או רופא אחר המוסמך לביצוע הפרוצדורה.

נקודות חשובות

כאמור, אצל מרבית המטופלים והמטופלות יש לחזור על הפרוצדורה אחת ל3-4 חודשים. חשוב לציין כי ניתן ואף מומלץ לבצע את הפרוצדורה גם לאחר ניתוח פלסטי כדוגמת ניתוח עפעפיים, מתיחת פנים וכיוצ"ב. אזורים נוספים בהם ניתן להזריק בוטוקס כוללים בין השאר את קמטי ההבעה שבין הגבות ("הכועס") והקמטים סביב העיניים, הזרקת בוטוקס לצורך עיצוב והפחתת פעילות הסנטר, להפחתת חשיפת חניכיים מוגברת בחיוך ("גאמי סמייל"), לצמצום פעילות שריר הלעיסה במקרים של חריקת שיניים והידוק לסתות ועוד. כמובן שיש לבצע אבחון מסודר ולקבל יעוץ מקצועי טרם ביצוע כל פרוצדורה.

ניתוח עפעפיים לגברים

שקיות מתחת לעיניים? ניתוח עפעפיים תחתונות זה הפתרון

"השקיות" או השקעים מתחת לעיניים יכולים לגרום למראה עייף, מותש ומבוגר מדי קיימות מגוון סיבות לתופעה זו, שקשורות לגיל, גנטיקה או המבנה האנטומי של הפנים הפתרון בדרך כלל הוא ניתוח העפעפיים התחתונות, במהלכו מסיר הרופא המנתח את עודפי העור והשומן ומהדק את העור הנותר כדי ליצור מראה חלק וצעיר יותר "שקיות מתחת לעיניים", העור הרפוי והמדולדל של העפעפיים התחתונות מקנה לנו מראה עייף ומבוגר יותר מכפי גילנו בלפרופלסטיקה (blepharopla ty), או ניתוח עפעפיים... להמשך קריאה ❯❯
ניתוחי פנים

"השקיות" או השקעים מתחת לעיניים יכולים לגרום למראה עייף, מותש ומבוגר מדי. קיימות מגוון סיבות לתופעה זו, שקשורות לגיל, גנטיקה או המבנה האנטומי של הפנים. הפתרון בדרך כלל הוא ניתוח העפעפיים התחתונות, במהלכו מסיר הרופא המנתח את עודפי העור והשומן ומהדק את העור הנותר כדי ליצור מראה חלק וצעיר יותר

"שקיות מתחת לעיניים", העור הרפוי והמדולדל של העפעפיים התחתונות מקנה לנו מראה עייף ומבוגר יותר מכפי גילנו. בלפרופלסטיקה (blepharoplasty), או ניתוח עפעפיים תחתונות משפר את המראה על ידי הסרת עודפי העור והשומן באזור והחלקת הקמטים מסביב לעיניים. פעמים רבות משלבים ניתוח עפעפיים תחתונות עם ניתוחים פלסטיים אחרים כגון מתיחת פנים, הרמת גבות או הרמת העפעפיים העליונות.

מה גורם להופעת "השקיות" מתחת לעיניים?

לעתים זה אך ורק עניין של גיל ושל כוח המשיכה, כשרקמות העור מידלדלות ושכבת השומן התת-עורי הופכת לדקה יותר. ניתוח עפעפיים תחתונות עוזר גם במקרים בהם קיימת אסימטריה של העפעפיים, עור מקומט או רפוי או בכלל גנטיקה של נפח מתחת לעיניים בגיל מוקדם. 

מה הגיל שכדאי להתחיל לחשוב על הניתוח?

בדרך כלל הניתוח מתאים לאנשים מעל גיל 35, אבל אם לשקיות מתחת לעיניים יש גורמים גנטיים, מומלץ לשקול על התערבות מוקדמת יותר. כמובן חשוב מאד שהמצב הבריאותי לפני הניתוח יהיה תקין ונעשה תיאום ציפיות מדויק לגבי תוצאות הניתוח.

ניתוח עפעפיים תחתונות יכול בהחלט לשפר את המראה שלכם ואת הביטחון העצמי. עם זאת, התוצאה יכולה להיות לא אידיאלית או לשנות את המראה הפנים. לכן, לפני הניתוח חשוב מאד לשוחח עם הרופא המנתח על מטרות הניתוח ועל הצרכים והדרישות שלכם.

מהלך הניתוח

הרופא המנתח מסיר את העור ואת השומן העודף ומהדק את העור מתחת לעיניים, כדי להעניק לו מראה מתוח וחלק יותר. חשוב לזכור שאיזור העפעף התחתון מכיל גם שרירים שאחראים על סגירת העפעפיים ושל גלגל העיין ולכן הניתוח דורש התייחסות מאד עדינה ומדויקת, כדי לא לגרום נזקים בלתי הפיכים.

ישנן מספר גישות לנתח את העפעפיים התחתונות. בזמן שלמשל, הניתוח של העפעפיים העליונות דורש חתכים ותפרים, את הניתוח של העפעפיים התחתונות ניתן לבצע גם ללא תפרים וללא צלקת נראית, תלוי בטכניקה בה משתמשים. 

בגישה אחת, הרופא המנתח יעשה חתך בתוך העפעף התחתון כדי להסיר שומן וכך החתך יהיה בלתי נראה כלפי חוץ. ניתן להחליק את הקמטים והקמטוטים על ידי טיפול בלייזר או פילינג. בגישה אחרת, החתך מתבצע על פי קו הריסים. דרך החתך הרופא המנתח מסיר את העור ואת השומן העודף ואת רקמת השריר הרפויה. במידה והניתוח כלל גם תפרים, ניתן להסיר אותם אחרי שבוע. החתך מחלים ומתאחה אחרי פרק זמן קצר. במרפאתו של ד"ר אברי רווה משתמשים לפעמים בהזרקת שומן עצמי באזור מתחת לעיניים כדאי לשפר את מראה השקעים והלחי.

לעתים הרופא יכול להמליץ על טיפולי לייזר לעור הפנים אחרי ההחלמה מהניתוח.

למה כדאי לצפות אחרי הניתוח? 

תהליך ההתאוששות וההחלמה

מיד אחרי הניתוח הרופא המנתח ימרח משחה על האזור כדי לשמור על הלחות שלהן ויכסה אותן עם רטיות קרות במשך השהייה בחדר התאוששות. אחרי שיוסרו הרטיות ייתכן ותהיה לכם רגישות לאור וראייה מטושטשת. העיניים ירגישו מיובשות או להיפך, מימיות.

בדרך כלל ניתן לחזור הביתה באותו יום ולכן חשוב לדאוג שיהיה מי שיאסוף אתכם ואפילו יישאר איתכם ללילה הראשון אחרי הניתוח. כדאי לקחת חופשת מחלה מהעבודה ולהגביל את הפעילות הרגילה למשך כמה ימים אחרי הניתוח, עד ההחלמה. אחת מתופעות הלוואי המוכרות אחרי הניתוח היא יובש בעיניים, אבל בדרך כלל היא עוברת מעצמה אחרי שבועיים. אם היובש בעיניים ממשיך יותר זמן, כדאי ליצור קשר עם הרופא.

בנוסף להנחיות המפורטות של הרופא כיצד להתנהל בימים הראשונים אחרי הניתוח, יש להכין בבית את הדברים הבאים: אפונה קפואה, שקיות קירור (עדיף לישון איתן על העיניים בלילה הראשון, כשהראש מורם), פדי גזה קטנים, טיפות עיניים או דמעות מלאכותיות (יש להתייעץ עם הרופא), מגבות נקיות ומשככי כאבים סטנדרטיים. אין להשתמש באדוויל או משכך כאבים שמכיל אספירין, כי זה יכול לגרום לדימום מוגבר.

הבשורה הטובה: הניתוח של העפעפיים התחתונות מצבצע פעם אחת בחיים. על הניתוח של העפעפיים העליונות, לעומת זאת, יש לחזור, במידת הצורך כל 5 עד 7 שנים. לעתים, גם הרמת גבות או מצח תעזור.

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים

ניתוח עפעפיים תחתונות בטוח לחלוטין, אך כמו בכל ניתוח פלסטי, בנוסף ליובש בעיניים בשבועיים הראשונים אחרי הניתוח, יש סיכוי מזערי להתפתחות תופעות לוואי וסיבוכים הבאים: דימום, זיהום, צבע לא סדיר של העפעפיים, קיפול לא טבעי של העפעפיים, חוסר יכולת לעצום את העיניים במלואן, משיכה של הריסים התחתונים למטה, אובדן ראייה. במידה ואחד מהדברים האלה קרה, יש לדווח מיד לרופא המנתח.

עשרה דברים שצריך לדעת על ניתוח מתיחת פנים

עשרה דברים שצריך לדעת על ניתוח מתיחת פנים

פעם ניתוח למתיחת פנים היה נחשב לאחת הדרכים הפופולריות יותר להעלים את סימני הגיל עם התפתחות הרפואה האסתטית והכניסה לשוק של טיפולים זעיר-פולשניים, הדרישה לניתוח מתיחה נדחקה הצידה, אך בשנים האחרונות, תודות להתפתחות טכנולוגית ושיטות עבודה ייחודיות שפיתחו מנתחים פלסטיים מובילים, חזרה הדרישה לניתוחים אלה בכתבה הבאה ריכזנו את כל המידע הנחוץ שיעזור לכך לקבל החלטה מושכלת 1 למי מתאים ניתוח מתיחת פנים מומלץ לשקול ניתוח מתיחת פנים במקרים הבאים:... להמשך קריאה ❯❯
ניתוחי פנים

פעם ניתוח למתיחת פנים היה נחשב לאחת הדרכים הפופולריות יותר להעלים את סימני הגיל. עם התפתחות הרפואה האסתטית והכניסה לשוק של טיפולים זעיר-פולשניים, הדרישה לניתוח מתיחה נדחקה הצידה, אך בשנים האחרונות, תודות להתפתחות טכנולוגית ושיטות עבודה ייחודיות שפיתחו מנתחים פלסטיים מובילים, חזרה הדרישה לניתוחים אלה. בכתבה הבאה ריכזנו את כל המידע הנחוץ שיעזור לכך לקבל החלטה מושכלת.

1. למי מתאים ניתוח מתיחת פנים?

מומלץ לשקול ניתוח מתיחת פנים במקרים הבאים: אם ברצונך להחזיר את מסגרת הפנים לקווים ישרים וגבולות ברורים, אם ירדת במשקל וכתוצאה מכך הפנים והצוואר "התרוקנו" או נפלו. כמו כן, אם בעבר כבר עשית ניתוח מתיחה וישנה נפילה חוזרת, או אם ניסית אלטרנטיבות לניתוח והתוצאות לא היו משביעות רצון.

2. מהן התוויות נגד ניתוח מתיחת פנים?

הניתוח לא מתאים לאנשים מעשנים, אנשים שנוטלים מדללי דם או בעלי הפרעה בקרישת דם. כמו כן, לא מומלץ לעשות ניתוח מתיחת פנים במידה ותיאום הציפיות שלו מהתוצאות לא מדויק.

3. חשוב מאד לטפל באיכות עור הפנים לפני הניתוח

ככל שאיכות עור הפנים שלך טובה יותר, כך התוצאה של הניתוח תהיה מוצלחת וטבעית יותר. ניתן לטפל באיכות העור במכשור רפואי ייעודי או פילינג כהכנה לניתוח. חשוב להבין כי מדובר בתהליך שיכול להימשך כמה שבועות או אפילו חודשים, אך כדאי לא לדלג עליו אם המטרה היא – פנים רעננות וצעירות יותר עם הבעות טבעיות.

4. ייתכן ואחרי ניתוח מתיחת פנים יהיה צורך בהשלמת נפחים

עם הגיל, הנפחים של הפנים שלנו מצטמצמים הן בשל האטרופיה של רקמת השומן והן בשל נסיגה גרמית של מבנה הגולגולת, לכן, פעמים רבות אחרי ניתוח מתיחת פנים יהיה צורך בהשלמת נפחים על ידי חומצה היאלורונית, הידרוקסיפיטאט או הזרקת שומן עצמי.

5. ניתוח מתיחת פנים שמבוצע בשיטה ייחודית של ד"ר רווה ישמור על הבעות הפנים הטבעיות שלך

העידן בו כתוצאה מניתוח מתיחה הפנים היו נראות "קפואות" או בעלות הבעה "מופתעת" תם ככל שהתפתחו שיטות עבודה וטכנולוגיות חדשות. הצלחת הניתוח תלויה בדרך כלל בחותם האישי שמשאיר הרופא המנתח. טכניקות מעורבות שפיתח ד"ר רווה מאפשרות לפנים שלך להתרענן ולשמור על הבעות טבעיות, כדי לגרום לך להיראות גרסה צעירה יותר של עצמך.

6. אחרי הניתוח ישנה תקופת החלמה

ניתוח מתיחת פנים בשיטה של ד"ר רווה או בשמו האחר "מיני ליפט" דורש תקופת החלמה של שבועיים וחצי במהלכה תרד הנפיחות ושטפי הדם ייעלמו. שבוע אחרי הניתוח יש להגיע לביקורת אצל ד"ר רווה כדי לבדוק שאין זיהום וההחלמה ממשיכה כצפוי. את התוצאה הסופית של הניתוח ניתן לראות אחרי כחצי שנה.

7. כבר בחודש הראשון אחרי הניתוח ניתן לחזור בהדרגה לשגרת הכושר

אף על פי שבימים הראשונים אחרי הניתוח מומלץ מאד להיות במנוחה ולא להתאמץ, כבר אחרי שבוע ניתן לחזור להליכות נמרצות ואחרי כשלושה שבועות – לאימוני ריצה ו/או חדר כושר.

8. ניתוח מתיחת פנים מספק לך פתרון משולב למראה צעיר ורענן יותר

להבדיל מטיפולים אסתטיים זעיר-פולשניים המספקים לרוב פתרון נקודתי לאזורים שונים בפנים או בצוואר, ניתוח מתיחה נותן לך מענה הוליסטי המטפל בכל אזור הפנים והצוואר בו-זמנית. כמו כן, פעמים רבות משלבים את הניתוח עם הרמת גבות או הרמת עפעפיים.

9. התוצאה של ניתוח מתיחת פנים נשארת לשנים

שעה שהזרקות מילוי ובוטוקס דורשות שגרת טיפוח ותחזוקה די אינטנסיבית, פעם בכמה חודשים, ניתוח מתיחת פנים משאיר את המראה שלך רענן וצעיר יותר במשך תקופה הרבה יותר ארוכה.

10. לעתים יש צורך לחזור על מתיחת פנים

את ניתוח מתיחת הפנים או "מיני ליפט" ניתן לבצע מספר פעמים במהלך החיים, במידת הצורך, אם אחרי מספר שנים התוצאות כבר נראות פחות לעין. אין שום חשש בפגיעה בעור הפנים או ברקמות התת-עוריות.

מה צריך לדעת על תקופת ההתאוששות וההחלמה אחרי ניתוח מתיחת פנים?

מה צריך לדעת על תקופת ההתאוששות וההחלמה אחרי ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים, כמו כל ניתוח, זה תהליך שכולל מספר שלבים: שלב ההכנה, שלב הניתוח עצמו וכמובן השלב שאחרי – תקופת ההתאוששות וההחלמה לכן, לפני שאת מחליטה על הניתוח, עליך להתחייב לכל אחד מהשלבים האלה ולהתאזר בסבלנות סבלנות ומחויבות לתהליך ידרשו ממך במיוחד בשלב האחרון – אחרי הניתוח, שלב שמצד אחד כרוך בחוסר נוחות וכאבים ומצד שני – את כבר לא יכולה לחכות לראות את התוצאה הסופית לכן מומלץ מאד לדעת מה מצפה לך בשלב זה כבר עכשיו הימים הראשונים אחרי... להמשך קריאה ❯❯
ניתוחי פנים

ניתוח מתיחת פנים, כמו כל ניתוח, זה תהליך שכולל מספר שלבים: שלב ההכנה, שלב הניתוח עצמו וכמובן השלב שאחרי – תקופת ההתאוששות וההחלמה. לכן, לפני שאת מחליטה על הניתוח, עליך להתחייב לכל אחד מהשלבים האלה ולהתאזר בסבלנות.

סבלנות ומחויבות לתהליך ידרשו ממך במיוחד בשלב האחרון – אחרי הניתוח, שלב שמצד אחד כרוך בחוסר נוחות וכאבים ומצד שני – את כבר לא יכולה לחכות לראות את התוצאה הסופית. לכן מומלץ מאד לדעת מה מצפה לך בשלב זה כבר עכשיו.

הימים הראשונים אחרי הניתוח

ובכן, אחרי שהניתוח עבר בהצלחה, החתכים נתפרו על ידי ד"ר רווה בתפרים מוסתרים שנספגים. בנוסף, כדי לוודא שאין דימום באזור הניתוח, רגע לפני המעבר לחדר ההתאוששות, מוחדרים למקום שני נקזים.

השהיה בחדר ההתאוששות נמשכת כשעה, את הלילה לרוב מעבירים באשפוז במרכז הרפואי בו התקיים הניתוח. ביום למחרת מסירים את הנקזים ונותן הוראות מפורטות לטיפול באזור הניתוח, הצלקות ולמה לצפות בשבוע הקרוב.

בצקות ושטפי דם מופיעים בדרך כלל יום אחרי הניתוח. ניתן להתרחץ כרגיל ב-24 שעות לאחר הניתוח ולשטוף את המקום במים וסבון, ללא שום חשש. על התפרים מומלץ למרוח משחת אנטיביוטיקה שאת המרשם אליה מקבלים מהרופא המנתח.

הבצקות ושטפי דם ייעלמו בהדרגה, בדרך כלל אחרי שבוע עד עשרה ימים כל המטופלות חוזרות לתפקוד מלא, כולל יציאה מהבית, הליכות ופעולות יום-יומיות פשוטות. לצד זה, במהלך החודש הראשון אחרי הניתוח אסור לבצע פעילות גופנית מאומצת, להרים משאות כבדים. כמובן לאורך כל תקופת ההחלמה יש להישמע להוראות הרופא המנתח. עיסוי לימפטי אצל קוסמטיקאית מוסמכת יקל מאד על הבצקות.

מפגשי מעקב וביקורת במרפאה

כשבוע אחרי הניתוח את מוזמנת לביקורת אצל ד"ר רווה, כדי לראות שהצלקות מחלימות כמו שצריך ואין תסמינים חריגים כלשהם. אחרי 3 שבועות, בפגישת ביקורת נוספת יוסרו חלק מהתפרים החיצוניים והרופא יאשר לך לחזור לפעילות מאומצת. בשלב זה כבר ניתן לראות את התוצאות הראשונות של הניתוח. ביקורות נוספות מתוכננות לעוד חודשיים, חצי שנה אחרי הניתוח ושנה אחריו. כמובן, במידת הצורך, את מוזמנת להגיע לייעוץ או ליצור קשר עם ד"ר רווה.

תקופת ההחלמה מניתוח מתיחת הפנים יכולה להתלוות בכאבים. במקרה זה מומלץ לקחת אופטלגין נוזלי או לבקש מרשם למשכך כאבים חזק יותר. לא פחות חשוב לשים לב למצבך הנפשי: לעתים ההחלמה מניתוח מתיחת הפנים יכולה להיות כרוכה בירידה במצב רוח ובתחושת חרדה.

לפעמים ייתכנו סיבוכים אחרי הניתוח – אין זה אומר שהניתוח הסתבך

נושא חשוב מאד, שכדאי לדעת עליו בטרם קיבלת את ההחלטה הסופית: כמו בכל ניתוח אחר, אחרי ניתוח מתיחת הפנים יכולים להתרחש סיבוכים. אין הסבוכים מעידים על כך שהניתוח נכשל.

בין הסיבוכים האפשריים ייתכנו דימום, זיהום, הצטלקות רקמות בולטת, אי-סימטריה, נמק או פתיחת תפרים. בכל מקרה כזה אין להמתין לפגישת הביקורת, אלא יש ליצור קשר עם ד"ר אברי רווה להתייעצות.

פעמים רבות אחרי ניתוח מתיחת פנים נעלמת תחושה באזורי הפנים השונים או הפרעות אחרות, כגון צניחה של גבה או פגיעה בחיוך. תופעה זו קשורה להחלמה של רקמת העצב ובדרך כלל נעלמת לחלוטין תוך 3 חודשים.

מה עליך לדעת לפני ניתוח מתיחת פנים?

מה עליך לדעת לפני ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים נחשב לאחת הפרוצדורות הפופולריות בכירורגיה פלסטית ובשנים אחרונות יותר ויותר נשים בגילאי 40-50 מחליטות ללכת על ניתוח מתיחת פנים או בשמו השני "מיני-ליפט" עם זאת, כדאי לזכור, שעל מנת שאחרי הניתוח המראה שלך יהיה טבעי ורענן יותר ומתאר הפנים מודגש יותר, יש צורך בתהליך הכנה ההצלחה של הניתוח תלויה בהרבה באיכות העור להכין את העור לניתוח ולתאם ציפיות במידה והעור שלך מדולדל, נבול ולא גמיש, כדאי להקדים לניתוח מתיחה שורה של טיפולים... להמשך קריאה ❯❯
ניתוחי פנים

ניתוח מתיחת פנים נחשב לאחת הפרוצדורות הפופולריות בכירורגיה פלסטית ובשנים אחרונות יותר ויותר נשים בגילאי 40-50 מחליטות ללכת על ניתוח מתיחת פנים או בשמו השני "מיני-ליפט".

עם זאת, כדאי לזכור, שעל מנת שאחרי הניתוח המראה שלך יהיה טבעי ורענן יותר ומתאר הפנים מודגש יותר, יש צורך בתהליך הכנה. ההצלחה של הניתוח תלויה בהרבה באיכות העור.

להכין את העור לניתוח ולתאם ציפיות

במידה והעור שלך מדולדל, נבול ולא גמיש, כדאי להקדים לניתוח מתיחה שורה של טיפולים אסתטיים המחדשים את העור ומזרזים את חילוף החומרים. טיפולים אלה נעשים על ידי מכשור רפואי או פילינג ויכולים לקחת מספר שבועות או אפילו חודשים, אבל למען התוצאה הטובה כדאי להמתין ולהתאזר בסבלנות.

אגב, נקדים ונאמר, שאם החלטת לתזמן את ניתוח מתיחת הפנים לקראת אירוע חשוב, מומלץ לבצע אותו לפחות חודשיים לפני התאריך המיועד, כך תיראי במיטבך.

לפני ניתוח מתיחת פנים בקליניקה של ד"ר רווה מצפות לך לפחות שתי פגישות ייעוץ על מנת לתאם את הציפיות ולעבור על הבדיקות הרפואיות ההכרחיות כדי לוודא שמצבך הבריאותי מאפשר זאת.

ההכנות האחרונות ותכנון תהליך ההחלמה

כשבוע לפני הניתוח ד"ר רווה ממליץ ליטול כדורי ארניקה, הידועים ביכולתם להפחית בצקות ולהאיץ החלמה. זה יאפשר לך להתאושש במהרה עם שטפי דם ובצקות מעטים. במידה ואת צובעת את שיערך, כדאי לתזמן את הצביעה לכמה שיותר קרוב לניתוח, כי במהלך החודש הראשון אחריו חל איסור על צביעת שיער.

אם את נוטלת כדורים מדללי דם, יש להפסיק את נטילתם כשבועיים-שלושה לפני הניתוח, בהתאם להנחיית הרופאה המנתח. שמונה שעות לפני הניתוח מתחיל הצום. בבוקר הניתוח מגיעים למרכז הרפואי כדי לעבור בדיקות אחרונות: בדיקת מדדים, הבדיקה של הרופא המרדים ובדיקה נוספת של ד"ר רווה.

יום הניתוח

ממש לפני הניתוח ד"ר רווה מבצע את הסימונים על העור. שלב זה קריטי כי במהלך הניתוח המטופלת נמצאת בשכיבה ולא ניתן להתרשם ממבנה הפנים בצורה מדויקת. ד"ר רווה מסמן את האזורים השקועים שזקוקים לניפוח ואת אזורי העור העודף שיש להסיר (במידה ויש כזה).

ניתוח למתיחת פנים נמשך כשלוש וחצי שעות. בתחילת הניתוח תינתן לך אנטיביוטיקה לוורדי, כמניעה לזיהום. כמו כן, במהלך הניתוח יורקו לאזור הפנים חומרים שונים מפחיתי כאב בזמן ההחלמה, תתבצע שאיבת שומן מהאזורים השונים שנקבעו מראש. במידה ויש צורך למלא אזורים מסוימים בשומן עצמי, נשאבת כמות שומן קטנה מאזור הבטן.

החתכים במהלך ניתוח מתיחת הפנים מבוצעים מקומות נסתרים, בקו השיער וכקונטור הטבעי של איברי הפנים, כדי שבסופו של דבר לא יהיה ניתן לראות או לזהות אותם.

מדוע יותר ויותר נשים עושות ניתוחי מתיחת פנים?

מדוע יותר ויותר נשים עושות ניתוחי מתיחת פנים?

שימו לב לתופעה: הביקוש לניתוח מתיחת פנים עלה וממשיך לעלות בשנים אחרונות, בזמן שהדרישה לניתוחים פלסטיים אחרים נשארת יציבה או אפילו יורדת ועוד יותר מדהים לגלות שלא מעט רופאים מובילים בתחום טוענים שכדאי מאד לעשות את הניתוח הזה כבר בשנות ה-40 לחיים ולא לחכות, כפי שפעם היה נהוג, לגיל 60 או אפילו 70 בשנים האחרונות פותחות שיטות מתיחת עור חדשניות עד לפני שלושה עשורים ניתוחי מתיחת פנים זכו לתהודה שלילית בעקבות שורה של סלבס הוליוודיים שפניהם... להמשך קריאה ❯❯
ניתוחי פנים

שימו לב לתופעה: הביקוש לניתוח מתיחת פנים עלה וממשיך לעלות בשנים אחרונות, בזמן שהדרישה לניתוחים פלסטיים אחרים נשארת יציבה או אפילו יורדת. ועוד יותר מדהים לגלות שלא מעט רופאים מובילים בתחום טוענים שכדאי מאד לעשות את הניתוח הזה כבר בשנות ה-40 לחיים ולא לחכות, כפי שפעם היה נהוג, לגיל 60 או אפילו 70.

בשנים האחרונות פותחות שיטות מתיחת עור חדשניות

עד לפני שלושה עשורים ניתוחי מתיחת פנים זכו לתהודה שלילית בעקבות שורה של סלבס הוליוודיים שפניהם התעוותו לחלוטין אחרי המתיחה המוגזמת. אף אחת לא רצתה להישאר לנצח עם הבעה "מופתעת" פנים קפואות ללא מימיקה. בדיוק אז התחיל עידן הטיפולים האסתטיים הרפואיים – הזרקות בוטוקס ומילוי, שהציעו חלופה זעיר-פולשנית ותוצאה כמעט מידית. היום ניתוחי מתיחת פנים זוכים לעדנה מחודשת בזכות שיטות עבודה חדשות שפותחו על ידי רופאים מובילים. בקליניקה שלו, למשל, ד"ר רווה משתמש בטכניקות משולבות שלוקחות בחשבון לא רק את שכבת העור עליונה אלא גם הרקמות התת-עוריות. כשממקמים כל שכבה במקומה הטבעי, נשמרת המימיקה וגם הפנים עצמן נראות טבעיות ורעננות. קשה לומר אפילו שמישהי מולך עשתה ניתוח מיני-ליפט או מתיחת פנים.

ניתוח אחד משיג שלוש מטרות

פעמים רבות הזרקות משפיעות על המראה שלנו רק באזורים "בעייתיים" – מצח, עצמות לחיים, קו הלסת או הרקות. בניתוח מתיחת פנים העבודה מתבצעת על כל מתאר הפנים והצוואר, מה שמאפשר ליצור מראה כללי הומוגני צעיר ורענן יותר.

תקופת החלמה מהניתוח קצרה יותר מפעם

פעם, כדי להחלים אחרי ניתוח מתיחת הפנים נדרשו חודשים וגם אחרי שעבר זמן, התוצאות הרבה פעמים לא היו משביעות רצון. היום, בזכות השימוש בטכניקות חדשניות, אחרי כשבועיים וחצי כבר ניתן לחזור לחיים הרגילים אחרי שתרד הנפיחות הכללית וייעלמו שטפי דם. גם העובדה שאת התוצאה הסופית רואים רק אחרי כחצי שנה, לא ממש מפריעה, כי בסופו של דבר, גם אם יהיה צורך במתיחת פנים חוזרת, הוא יתעורר אחרי שנים או אפילו עשור.

תוצאת הניתוח נשמרת יותר זמן והוא גם בטוח יותר

אז למה לא בכל זאת טיפולים אסתטיים? אכן, כבודם של בוטוקס, דיספורט ותכשירי חומצה היאלורונית במקומם מונח, אבל אי אפשר להשוות בין תוצאת ניתוח המתיחה  שנשמר לפעמים יותר מעשור לבין הזרקות חוזרות פעם בכמה חודשים. בנוסף ניתוח פועל בעיקר על איזור השליש התחתון של הפנים: קו הלסת והצוואר. אלו איזורים שהזרקות כלל אינן מציעות פתרון לבעיה שמוצגת.

שימי לב, המידע שמוצג בכתבה אינו מחליף ייעוץ רפואי פרטני ושיחת תיאום ציפיות לקראת הניתוח.

ניתוח מתיחת פנים למראה רענן ונקי

ניתוח מתיחת פנים למראה רענן ונקי

אין ספק שההחלטה לעבור את ניתוח מתיחת הפנים היא סובייקטיבית לחלוטין ותלויה בלא מעט גורמים, אך במידה ואת מעוניינת לעשות את השינוי המיוחל, כדאי לפני הכל להכיר את הנושא מקרוב תחום הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית מאז ומעולם היה בין המאמצים הראשונים של החידושים הטכנולוגיים השונים לכן, בכלל לא מפתיע שבעשור האחרון הטיפולים הלא פולשניים כגון הזרקות של בוטוקס וחומרי מילוי תפסו את מקומו של ניתוח מתיחת הפנים המסורתי אך עם זאת, במצבים... להמשך קריאה ❯❯
ניתוחי פנים

אין ספק שההחלטה לעבור את ניתוח מתיחת הפנים היא סובייקטיבית לחלוטין ותלויה בלא מעט גורמים, אך במידה ואת מעוניינת לעשות את השינוי המיוחל, כדאי לפני הכל להכיר את הנושא מקרוב.

תחום הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית מאז ומעולם היה בין המאמצים הראשונים של החידושים הטכנולוגיים השונים. לכן, בכלל לא מפתיע שבעשור האחרון הטיפולים הלא פולשניים כגון הזרקות של בוטוקס וחומרי מילוי תפסו את מקומו של ניתוח מתיחת הפנים המסורתי.

אך עם זאת, במצבים מסוימים ההזרקות כבר לא מספיקות, למשל, כשמדובר בשילוב של קמטים עמוקים מדי, צניחת לחיים, העור והשומן מתחת לקו הלסת התחתונה והיווצרות קפלי המריונטה ניתוח מתיחת פנים הוא היחיד שמסוגל להחזיר לך את העור החלק, את מתאר הפנים המדויק והרעננות הכללית.

קיימת סברה שניתוח מתיחת פנים יגרום להבעת הפנים שלך להיות קפואה ומופתעת. זה היה אולי נכון לפני מספר עשורים, אך נכון להיום קיימות לא מעט שיטות יעילות שמצד אחד, יעניקו לך מראה רענן ומצד שני ישמרו על הבעות הפנים הטבעיות, ואז כבר הסובבים שלך יהיו אלה שירימו גבות בהפתעה כדי לנסות להבין איך זה שאת נראית כל כך מעולה.

ובכן, כדי לשמור על המראה הטבעי והצעיר, לא מספיק פשוט למתוח את העור למעלה, אלא לעבוד בגישה הוליסטית המשלבת טיפול בכל שכבות העור בכמה היבטים. כך פיתחתי בקליניקה שלי טכניקות מעורבות לניתוח מתיחת הפנים הכוללות, בנוסף למתיחת הרקמה הנמצאת מתחת לעור ומיקומה מחדש, מה ששומר על טבעיות המראה, גם טיפול באיכות העור ומיצוקו, ובמקרה הצורך גם מילוי הנפחים על ידי ההזרקות.

ניתוח בגישה זו מאפשר לפנים שלך להישאר רעננות וטבעיות ולך להישאר נאמנה לעצמך ולמראה שלך. כמו כן, להבדיל מניתוח מתיחת הפנים "מהדור הישן", שאחת מתופעות הלוואי שלו הייתה צניחת פנים חוזרת אחרי תקופה קצרה, כאן התוצאה תישמר במשך שנים רבות.

חשוב להבין כי בסופו של דבר מדובר בתהליך מתמשך ולכן את התוצאה הסופית ניתן לראות רק אחרי חצי שנה ואף יותר. עם זאת, כבר אחרי שבועיים וחצי של החלמה ניתן לחזור לאורח חיים רגיל.

חידושים בניתוחי מתיחת הפנים

חידושים בניתוחי מתיחת הפנים

אם פעם ניתוח מתיחת הפנים היה הדרך היחידה לטשטש את סימני הגיל הנראים לעין, היום לרפואה אסתטית יש היצע מאד רחב ומגוון, בזכות הטכנולוגיות החדשות והשיטות המתקדמות שאומצו על ידי התחום קודם כל, חשוב לזכור כי כל הקונספט של רפואת אנטי-אייג'ינג השתנה שיטות זעיר-פולשניות, הזרקות של חומרי מילוי ובוטוקס החליפו ברוב המקרים את הניתוחים המסורתיים וגם במקרים בהם חייבים את הניתוח, ישנן טכניקות שהופכות את תהליך ההתאוששות וההחלמה להרבה יותר קצר... להמשך קריאה ❯❯
ניתוחי פנים

אם פעם ניתוח מתיחת הפנים היה הדרך היחידה לטשטש את סימני הגיל הנראים לעין, היום לרפואה אסתטית יש היצע מאד רחב ומגוון, בזכות הטכנולוגיות החדשות והשיטות המתקדמות שאומצו על ידי התחום.

קודם כל, חשוב לזכור כי כל הקונספט של רפואת אנטי-אייג'ינג השתנה. שיטות זעיר-פולשניות, הזרקות של חומרי מילוי ובוטוקס החליפו ברוב המקרים את הניתוחים המסורתיים וגם במקרים בהם חייבים את הניתוח, ישנן טכניקות שהופכות את תהליך ההתאוששות וההחלמה להרבה יותר קצר ונוח.

פיסול פנים

כולנו כבר מכירים הזרקות בוטוקס וחומרי המילוי על בסיס חומצה היאלורונית ועכשיו הגיע הזמן להכיר גם את פיסול הפנים: הליך לא ניתוחי שמשלב בתוכו מספר טכניקות כשהמטרה הסופית היא על סמך הנתונים הטבעיים לבצע התערבות ממוקדת ומותאמת אישית שמטשטשת את סימני הגיל, למשל, להדגיש את עצמות הלחיים, את קו הלסת ואת מתאר הפנים, למלא שקעים באזור הרקות ומתחת לעיניים וכד'. פעמים רבות משלבים את פיסול הפנים עם טיפולים אחרים, כגון שיפור מרקם העור.

מיקרו-מתיחת פנים (The Micro Facelift)

ניתוח מתיחת פנים טמפורלי, הידוע גם כמיני-מתיחת פנים מרים את החלק החיצוני של הגבה ומהדק את העור סביב פינת העין והחלק העליון של עצם הלחי משני הצדדים. סוג כזה של ניתוח נחשב לאחד המוצלחים ביותר למתיחת החלק העליון של הפנים, טיפול בקמטוטים מסביב העיניים וסימני הגיל המוקדמים. אחרי הניתוח יש פחות תלונות על שטפי דם ונפיחות והוא לא דורש התעסקות עם התחבושות, כמו במקרים של ניתוח מתיחת הפנים המסורתי.

מתיחת פנים תלת-ממדית

מדובר בהליך זעיר-פולשני של מתיחת פנים אשר משתמש בהעברת שומן תת-עורי להוספת נפח לפנים כדי להעלים את סימני הגיל. מדובר בהליך עם צילוק מינימלי ותהליך התאוששות והלחמה קצר מאד, בדיוק מה שמחפשים המטופלים בשנת 2020. להבדיל מסוגי מתיחת הפנים האחרים, מתיחת פנים תלת-ממדית יכולה להיות אלטרנטיבה לאלה שתמיד רצו מתיחת פנים, אך העדיפו לוותר על התערות האזמל.

בנוסף לתקופות החלמה קצרות מאד, שיטות מתיחת הפנים החדשות מאפשרות להגיע לתוצאות יותר טבעיות, המאפשרות לשמור לאורך זמן על המראה הייחודי ולהימנע ממראה "פני המסכה" עם הבעה "קפואה" או "מופתעת".