חיטוב הגוף אחרי הקורונה ולקראת הקיץ

חיטוב הגוף אחרי הקורונה ולקראת הקיץ

היום בתחום הרפואה האסתטית קיימות אינסוף דרכים ושיטות להיפטר משומן עודף ולעצב את הגוף מחדש, לכן אפשר בקלות לשכוח את אחד הניתוחים שהספיקו להוכיח את עצמם לאורך השנים – שאיבת שומן. וזה חבל מאד, כי בדיוק עכשיו, כשכולנו חולמים על הגוף המושלם לקראת הקיץ, כשבמשך חודשיים כמעט לא ממש הייתה לנו הזדמנות להיצמד לשגרת הטיפולים בעקבות משבר הקורונה, ניתוח שאיבת שומן נראה כאופציה מאד מתאימה, אם לא הכי טובה. עוד מעט תקבלו מספר סיבות משכנעות, אבל קודם כל נבין איך זה עובד.

ניתוח שאיבת שומן מתבצע בהרדמה כללית ולעיתים מקומית. דרך חתך מאד קטן, באורך של כמה מילימטרים מוחדרת מתחת לעור קנולה, צינור דק וגמיש בעל יכולת לנוע מתחת לעור לשאוב את תאי השומן התת עורי. מיד אחרי הניתוח האזור יהיה נפוח וייתכנו שטפי דם, בעקבות הפגיעה של הקנולה ברקמות – תופעת לוואי אופיינית לרוב הניתוחים הפלסטיים שבדרך כלל חולפת אחרי מספר ימים בודדים.

מיד אחרי הניתוח חובשים את המקום חבישת לחץ כדי לזרז את ירידת הנפיחות ולאפשר לעור להתאים את עצמו לממדי הגוף החדשים.

שאיבת שומן מספקת תוצאות מהירות

במקום להמתין לאפקט המצטבר של סדרת הטיפולים הלא פולשניים, מספיק לעבור ניתוח אחד של שאיבת שומן. ברגע שהניתוח מסתיים, כל השומן הלא רצוי נעלם לו. הדבר היחיד שנותר זה להמתין חודש בערך עד שהנפיחות תרד ואפשר לעלות על בגד ים.

מאפשרת החלמה מהירה

כפי שציינו לעיל, מדובר בתקופה קצרה יחסית שמהלכה ייתכן ויהיה צורך בחבישות לחץ ומשככי כאבים כדי להוריד את הנפיחות  והכאב למינימום כמה שיותר מהר. וכמובן, להקשיב לכל הוראות הרופא המנתח ולהגיע לביקורת, כדי לבדוק שהכל תקין.

ניתן לבצע שאיבת שומן בכל אזור בגוף

פעמים רבות, כשאנחנו פונים לבצע הליך כלשהו בתחום הכירורגיה הפלסטית או הרפואה האסתטית, נאלצים להתמודד עם הסירוב בגלל ההתוויות השונות: מדובר באזור בגוף שקשה להגיע אליו, שכבת השומן דחוסה או עבה מדי ועוד. לעומת כל אלה את שאיבת השומן ניתן לבצע בכל אזור בגוף (בזכות השימוש בקנולות בעלות קוטר מזערי), למשל – ירכיים, מותן, בטן, גב או זרועות. כמו כן, שאיבת שומן לא מוגבלת על ידי המשקל ההתחלתי וגם מתמודדת בהצלחה גם עם שכבת שומן עבה ודחוסה ביותר.

 

 

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים