הגדלת חזה: חוזרים לשגרה

הגדלת חזה: חוזרים לשגרה

כולנו עברנו לא מעט בחודשים האחרונים והגיע הזמן להחזיר את החיים בהדרגה למסלול, ובין היתר להזכיר לעצמנו את הדברים שרצינו לעשות לפני משבר נגיף הקורונה ולא היית לנו אפשרות או פנאי לעשות זאת, כמו, למשל, הגדלת חזה.

אף על פי שמדובר בניתוח אסתטי שאולי לא נמצא ברשימת הניתוחים החיוניים ומצילי חיים, לתוצאות הניתוח יש לעתים קרובות חשיבות מכרעת על ההיבטים השונים בחייה של אישה. למשל, מישהי שחוזרת לעבודה אחרי חופשת לידה ארוכה, מרגישה חוסר ביטחון במראה שלה או סובלת מאסימטריה הנראית לעין של השדיים.

אין מה לעשות, המראה החיצוני שלנו הוא גם כרטיס הביקור שלנו וגם מזור לבריאות הנפשית: כשאנחנו בטוחים בעצמנו ובמראה שלנו, הדברים באים לנו יותר בקלות. כשאנחנו מתחילים את היום שלנו מלהתבונן במראה ולאהוב את מה שאנחנו רואים, ללבוש בגדים יפים, עם מחשוף מודגש או בגד ים מושלם – מצב הרוח שלנו משתפר וממלא אותנו במוטיבציה גם בימי השגרה.
לפעמים ההחלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה נובעת גם בעקבות ירידה דרסטית במשקל, ואז ייתכן ותהיה משולבת עם ניתוח להרמת חזה והסרת הרקמות העודפות, כדי להקנות לחזה מראה פרופורציוני לגוף החדש. לעתים, הגדלת חזה מתבצעת רק באחד הצדדית, במקרים של תיקון אסימטריה בולטת לעין. עם זאת, ככל שהצורך הוא שונה, המהלך הניתוחי הוא זהה בכל המקרים.

מהו ניתוח להגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה נחשב לאחד הניתוחים הפופולריים ביותר בקרב נשים בגילאים שונים – צעירות ומבוגרת כאחת. עם זאת, כדאי להבין שמדובר בפרוצדורה מאד אישית, מה שמתאים לחברה שלך, יכול לא להתאים לך ולכן כבר בייעוץ הראשוני אצל הרופא המנתח, כדאי מאד להגיע מוכנה לשאול את כל השאלות ולתאם את הציפיות. כמו כן, חשוב להבין, כמובן, שהמטרה העיקרית של ניתוח להגדלת חזה הוא להקנות לגוף את הפרופורציות הנכונות ולכן בחירה בשתל בנפח גדול מדי מפספסת את המטרה.

הניתוח מתבצע בדרך כלל על ידי הזרקת שומן או הכנסת שתל מאחורי רקמת השד הטבעית של האישה, מעל או מתחת לשרירי החזה. הבחירה של מיקום השומן או השתל, הסוג, הצורה והגודל שלו תלויה בתוצאות שרוצה להשיג המטופלת אחרי הניתוח והמלצות הרופא. השתל מרגיש טבעי למגע ויכול להכיל סיליקון ותמיסת מלח.
ניתן להתייעץ לגבי סוג השתל עם הרופא המנתח. טיפ קטן: כדאי לבחור מסוגי השתלים החדשים, אך כאלה שכבר הספיקו לצבור פופולריות בקרב הרופאים והמטופלות ולהוכיח את עצמם כבטוחים לשימוש.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים