האם לעשות הרמת חזה עם שתל או ללא?

האם לעשות הרמת חזה עם שתל או ללא?

חוקי המשיכה של הטבע אינם פוסחים על בני האדם. עם חלוף השנים – הכל צונח. לא מעט נשים מתעוררות יום אחד ומגלות כי כמעט מבלי ששמו לב, החזה המורם שהתהדרו בו בעבר, התחיל לצנוח כלפי מטה ואיבד מהדרו. אך ממש כשם שכוח המשיכה מפיל דברים, כך בני האדם יכולים להרים אותם. את החזה אשר נפל ניתן להשיב לזקיפות באמצעות ניתוח הרמת חזה. ובעידן בו המודעות העצמית והחשיבות האסתטית רק הולכות וגוברות – איו סיבה לוותר על החלום של חזה זקוף, מלא ומעורר גאווה.

הרמת חזה, הגדלת חזה, ומה שביניהן

הניתוחים השכיחים ביותר בעולם הפלסטיקה והאסתטיקה הם ניתוחי הרמת חזה והגדלת חזה. מרבית המטופלות המגיעות אל הניתוח הן נשים בגילאים 30+, אשר סובלות מצניחה משמעותית יחסית בשד, ומירידה בנפחו. נשים רבות אחרי לידות, הריונות, הנקות או ירידה קיצונית במשקל חשות כי השד שפעם היה זקור ושופע איבד מזוהרו וכעת נראה ומרגיש שמוט ונטול נפח. לרב יעידו המטופלות כי הפטמה נמצאת במיקום נמוך יחסית (בגובה קפל החזה ואף נמוך מכך), ויחושו כי הן זקוקות לתוספת של שתל סיליקון שישיב לחזה את הנפח. כאשר החזה נפול/רפוי וגם חסר ברקמה, על מנת לעצמו מחדש יש לשלב בין הרמת חזה למילוי החזה באמצעות שתלים. עם זאת, ישנם ניתוחי הרמת חזה המתבצעים ללא שתלים, ובהם החזה מעוצב מחדש על ידי שימוש ברקמה הקיימת או על ידי הזרקת שומן עצמי.

הרמת חזה – עם שתל או בלי?

ניתוח הגדלת חזה מתאים למי שחולמת להגדיל את נפח השד, לעבור למידת חזייה גדולה יותר או לעבור הרמת חזה ואין לה מספיק רקמת שד לבצע זאת ללא שתלים. עם זאת, לא כולן חולמות על חזה גדול ועדיין מסרבות לקבל את החזה שצנח כגזירת גורל.

למי שאינה מעוניינת בהגדלת חזה, ישנה אפשרות לעבור הרמת חזה ללא הגדלה המאפשרת לקבל מראה חזה זקוף, מתוח ואסתטי. הרמת חזה כניתוח בפני עצמו אפשרית כאשר ישנה מספיק רקמת שד, לחילופין, ניתן לשמור על מראה טבעי באמצעות השתלת רקמות של שומן עצמי, אותו מוציאים מאזורים ספציפיים בגוף במהלך הניתוח. ההגדלה אינה משמעותית והשימוש בשומן עצמי מאפשר מראה ותחושה טבעיים לחלוטין.

תהליך הרמת חזה נועד להחזיר לשד את המראה האסתטי, המורם והצעיר יותר. בהרמה אין הכרח לשנות את צורת החזה אך זה אפשרי, ולכן על כל מטופלת להתייעץ עם הרופא המנתח על מנת לערוך תיאום ציפיות ולקבל את התוצאות המיטביות שיאפשרו לה להרגיש נוח יותר באשר לגופה ובטחונה העצמי.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים