טרנדים בניתוחי הגדלת חזה

טרנדים בניתוחי הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם, והניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בארה"ב. האם כמו בתחומים אחרים של תרבות היופי, גם כאן יש משמעות לאופנות מתחלפות? התשובה היא בהחלט כן. עם השנים ישנם שינויים, הן בטכניקות של הניתוח, שכמובן השתכללו עם הזמן, והן בהעדפות האישיות של המטופלות. מה כדאי לדעת על טרנדים אלו לפני שעוברים ניתוח הגדלת חזה? התשובות לכך במאמר שלפניכם.

מדוע לעבור ניתוח הגדלת חזה?

לרב הסיבות לניתוח זה נובעות מחוסר ביטחון לגבי גודל החזה, צורתו או הא-סימטריות שבו, וכל אלו עשויים להיפתר כתוצאה מכך. אמנם מדובר בניתוח אלקטיבי, כמובן, אך הוא נחשב קל באופן יחסי: הניתוח עצמו אורך עד כשעה, וההחלמה ממנו מתרחשת גם היא במהירות, כאשר שבוע לאחר מכן כבר ניתן לשוב לעבודה, וכחודש לאחר מכן כבר אין מגבלות פיזיות למיניהן. התוצאות גם הן מהירות ופעמים רבות גורמות למטופלות לאהוב את מה שהן רואות במראה, לחוש בנוח עם גופן ולהעלות את מידת הביטחון העצמי שלהן ואת דימויין העצמי.

מה השתנה באופנה בתחום?

כמו בתחומים רבים, גם ניתוחי הגדלת חזה מושפעים מאופנות מתחלפות. בעבר היה מאוד מקובל לבצע ניתוחים אלו ולהגדיל את החזה באופן ניכר, ואולי כתוצאה מכך נוצר סטריאוטיפ מסוים על חזה מנותח, אשר כביכול נראה ומרגיש מאוד מלאכותי. כיום לעומת זאת אידיאלי היופי השתנו, והמראה הטבעי יותר הוא הבחירה המועדפת על רב הנשים. כתוצאה מכך במקום השתלים הגדולים שכיכבו בעבר, כיום דווקא אלו אשר נראים פרופורציונליים לגוף הם הנבחרים ברב קולות, ומבחר הצורות והגדלים גדול משמעותית מהמבחר שהיה קיים בעבר.

הזרקת שומן – הטרנד העכשווי הבולט

כחלק מהמגמה של מראה טבעי יותר, הזרקת שומן היא טרנד בולט בתחום. אם ניתוח הגדלת חזה כולל החדרת שתל זר לגוף, הרי שבאמצעות הזרקת השומן ניתן להעביר שומן מאזור אחר בגופה אל החזה, ובכך להשיג שתי מטרות בבת אחת: להגדיל ולעצב את החזה, תוך צמצום השומן מאזורים בהם הוא אינו רצוי. יש לציין כי באמצעות שיטה זו, לא ניתן להגדיל את החזה ביותר ממידה או שתיים, מצד שני מאחר ובמילא ההגדלות היום הן באופן יותר מתון ופרופורציונלי לגוף, אין זה מהווה חיסרון כלשהו עבור רב המטופלות.

לסיכום, ניתוח הגדלת חזה הוא חלק מתרבות היופי ומושפע מאידיאלי יופי שעשויים להשתנות במידת מה, אך כאשר מטופלת קשובה לעצמה ולמה מתאים והולם את גופה, אין ספק כי היא תוכל להיות שלמה עם התוצאה הסופית.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים