למי לא מתאימה הזרקת שומן לחזה?

למי לא מתאימה הזרקת שומן לחזה?

השיטה המתחדשת של הזרקת שומן לשדיים הולכת ותופסת תאוצה בחודשים האחרונים בשל חשש משתלי הסיליקון והרצון בשד בעל מראה טבעי. אין דבר יותר כיף מלהיפטר בשומן מאיזורים שמפריעים לנו ולהעביר אותו לאיזור השדיים. המגע הטבעי, חוסר הסיבוכים הקשורים בשתל וגם חוסר הצורך בהחלפת השתלים נותן לשיטה זו יתרונות רבים, אך האם השיטה מתאימה לכל אחת? בגדול התשובה היא לא. אז למי השיטה אינה מתאימה?

  1. לבעלות אחוז שומן נמוך. בגדול, אם את רזה ואין איזורים שממש ניתן לתפוס אותם ולהרגיש כמה הם רכים אז ככל הנראה לא ניתן לשאוב ממך שומן ולהפיק שומן נקי לצורך ההזרקה. לצערי לא ניתן לקחת מקרוב משפחה שומן. השומן מיועד להזרקה עצמית בלבד.
  2. מטופלת שלא עברה הגדלת חזה ורוצה לעשות הגדלה שתראה כמו של חברה שלה שעברה הגדלה בעזרת שתל. לא ניתן לשוות מראה של שתל לשדיים המוזרקים בעזרת שומן. השומן לא נשאר בקוטב העליון ולא נותן מראה שופע של השד. המראה הנוצר בעקבות הזרקת שומן הוא דומה למבנה השד שלך כמו שהוא רק עם מעט יותר נפח.
  3. אם את מעוניינת בנפח של יותר מ200 סמ"ק אז הזרקת השומן אינה מתאימה לך. בכל הזרקת שומן נוכל להזריק עד 400 סמ"ק שומן לכל היותר. במקרים כאלה ישנה ספיגת שומן של בין 40 ל60 אחוז והכמות שנשארת בסוף היא של לא יותר מ200 סמ"ק לכל צד. לכן אם את רוצה נפח גדול יותר השיטה ככל הנראה לא מתאימה לך.
  4. מטופלת שרוצה התחייבות לנפח מסויים. אם את רוצה להיות בטוחה שישאר נפח מסויים שיטה זו לא מתאימה לך. הנפח הסופי לאחר ההזרקה הוא אינו ידוע ותלוי בגורמים רבים: איכות השומן ונקיונו, נסיון המנתח, אספקת הדם של השד, מחלות כלי דם וטיפול תרופתי. לא ניתן להבטיח את התוצאה הסופית בטכניקת הזרקת השומן.
  5. מטופלות ללא שדיים כלל ועם עור צמוד וקשיח. אם העור של שדייך צמוד לבית החזה והינו קשיח יהיה קשה לשומן לנפח את האיזור והשומן לא יצליח "להוציא" את השד החוצה, כך שהתוצאה תהיה מינימלית, תשארי עם שדיים צמודים לגוף ומעט יותר מלאים.
  6. מוקרנות שדיים: אם עברת הקרנה לאיזור בית החזה או השדיים אז כלי הדם באיזור נפגעו וכך גם איכות העור. במקרה כזה ניתן להזריק רק כמות קטנה מאוד של שומן ורצוי לבצע זאת במספר רב של פעמים.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים