חדשנות טכנולוגית בשתלי סיליקון

חדשנות טכנולוגית בשתלי סיליקון

ניתוח הגדלת חזה עם שתל הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם, והניתוח הנפוץ ביותר בארה"ב, אך אין ספק כי מזה שנים מהווים שתלי הסיליקון נושא שנוי במחלוקת. האם שתלי הסיליקון בטוחים לשימוש? מה חשוב לדעת על ניתוח הגדלת חזה עם שתל, ואיזו שיטה להגדלת חזה מעניקה מראה מלא ותחושה טבעית שכדאי מאוד להכיר? כל התשובות לכך במאמר.

ניתוח הגדלת חזה – על קצה המזלג

ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח אלקטיבי קצר הנמשך כשעה, אשר במהלכו יוצר המנתח מעין כיס לשתל במיקום עליו סוכם בפגישות הייעוץ – מתחת לבלוטת השד ומעל השריר, מתחת לבלוטת השד ומתחת לשריר או מתחת למעטפת השריר אך מעל השריר. בנוסף לפרוצדורות מוכרות אלו, ובמהלך אותו ניתוח, ניתן להזריק שומן טבעי בקדמת השתל, לתחושת מגע רך וטבעי. שיטה זו משלבת שאיבת שומן ממקום בלתי רצוי בגוף (ירכיים, בטן), והחדרתו לחזה לפני השתל.

לאחר ניתוח הגדלת חזה עם שתל, עם או בלי שומן עצמי, יש צורך בהתאוששות והשגחה למשך מספר שעות, ובתום ההתאוששות ניתן לחזור הביתה להמשך ההחלמה. מומלץ להיות במנוחה כשבוע לאחר הניתוח, ולהקפיד על הימנעות מפעילות ספורטיבית כשלושה שבועות לאחר מכן. בנוסף, למשך כחודש לאחר הניתוח חשוב להמשיך ללבוש חזיית ספורט, המספקת את התמיכה שהחזה זקוק לה, במשך רב שעות היממה.

מדוע שתלי הסיליקון שנויים במחלוקת?

יש איזשהו סטריאוטיפ על הגדלת חזה בכלל, אך על הגדלת חזה עם שתל בפרט אשר יוצא מנקודת הנחה שהתוצאה היא של חזה גדול בצורה לא פרופורציונאלית, בעל מראה מאוד מנותח ולא טבעי. חשוב להיות מודעים לכך שבעוד שגודל השתלים מושפע בין היתר מטרנדים ואופנות מתחלפות, הבחירה לגודל השתל היא של המטופלת, ובהחלט ניתן לזכות בתוצאה איכותית שנראית טבעית. כמו כן, חלק מהסיבה לחשש כשמדובר בשתלי סיליקון היא משום שבעבר במידה והיו נקרעים, הם היו נשפכים באופן שגם מבחינה ויזואלית הוא בעייתי, אך בעיקר מסוכן למטופלת. שתלי הסיליקון כיום בטוחים לגמרי לשימוש, וגם במידה והם נקרעים הם נשארים במקומם מבלי להישפך.

החלמה וחזרה לשגרה

יום לאחר הניתוח עשויים להופיע שטפי דם ובצקות, אין סיבה לדאגה מדובר בתופעה טבעית לחלוטין. רצוי להיעזר במשככי כאבים ובכדורי ארניקה על מנת להקל על הבצקות. כשבוע לאחר ניתוח הגדלת חזה עם שתל, יש להגיע לביקורת אצל הכירורג הפלסטי, על מנת לוודא כי ההחלמה נעשית כראוי, שאין זיהומים ושמנח השתלים טוב. כעבור שלושה שבועות נוספים יש להגיע לביקורת שנייה. מאחר וההחלמה לוקחת כחודש, לאמהות שביניכן רצוי לשקול לעבור את הניתוח בסמוך לחזרת הילדים לביה"ס, ולנצל את חופשת החגים לזמן ההחלמה.

לסיכום, הגדלת חזה עם שתל סיליקון אינה חייבת להיות בעלת מראה מלאכותי. הדבר תלוי רבות ברצונה של המטופלת ובנסיונו של הכירורג הפלסטי. ד"ר רווה, בעל ניסיון רב בתחום, עובד עם השתלים הבטוחים והאיכותיים ביותר בשוק, אשר יחד עם שיטות החדרת השתל בהן משתמש, יוצרים תוצאה אסתטית, רכה וטבעית.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים