מה היתרון בשתל ומה בהזרקת שומן לשדיים?

מה היתרון בשתל ומה בהזרקת שומן לשדיים?

הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הכי נפוצים בעולם הכירורגיה הפלסטית. ישנן 2 שיטות להגדלה. הראשונה והוותיקה יותר הינה בעזרת שתל סיליקון והשנייה הינה בעזרת שומן שנשאב מגוף המושתלת. אז מה היתרון בכל אחת מהשיטות?

הגדלה בעזרת שתל סיליקון

  1. מראה שד שופע. סיליקון מצליח להשאיר לנו את הקוטב העליון של השד מלא ושופע. הנפח באיזור זה הינו בעל חשיבות רבה אצל מטופלות שמעוניינות בהגדלה. בדרך כלל איזור זה הינו הראשון להתרוקן בהתבגרות ולאחר לידות.
  2. WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET. נפח השד המוגדל נקבע עם המנתח לפני הניתוח. נפח זה נבחר בהתאמה אישית למטופלת ובהסכמתה. כאשר מוחדר נפח זה לשד בניתוח הגדלה, השד מחזיק את הנפח הזה לתמיד. אין ירידה של הנפח לאחר שנים.
  3. שתל הוא מוצר מדף וככזה, הוא זמין לכל מטופלת. גם לכאלה שהינן בעלות אחוז שומן נמוך בגופן. אין צורך להצע פרוצדורה על מנת להשיג את השתלים. בשומן עצמי צריך לבצע שאיבה על מנת לקבל את נפח השד המוזרק.
  4. באם אינך מרוצה מכל סיבה ממראה השד החדש לאחר ניתוח ההגדלה, תמיד ניתן להוציא את השתל. הוא לא שם לנצח.

הגדלת חזה בעזרת שומן עצמי

  1. ניתוח הזרקת השומן כולל 2 ניתוחים: אחד מהם הוא נטילת השומן מאיזורים שאינו רצוי. בעצם אנחנו מקבלים שני ניתוחים באחד. חיטוב הגוף בשאיבה הוא פעולת לוואי מאוד רצוייה.
  2. אין צורך לבצע ניתוח החלפת שתלים כעבור עשור או 15 שנים. השומן נשאר שם לתמיד (או לפחות מה שנשאר כעבור חצי שנה)
  3. שומן עצמי הינו חומר טבעי של הגוף שלך וככזה ישנם פחות סיבוכים איתו מאשר עם שתלי סיליקון.
  4. מגע טבעי ומראה טבעי. אין כל הבדל במגע בין שד ללא הזרקת שומן לאחד שעבר. לעולם לא יוכלו לדעת שעברת פרוצדורה כזו. לא במראה ולא במגע.
  5. צלקות קטנטנות. איזור ההזרקה לשד דורש צלקת אחת קטנה בגודל 3 מ"מ בלבד

לאחר שקראתן רשימה זו ודאי תדעו מה מתאים לכן יותר. מאחל בהצלחה ובטוח שתבחרו נכון עבורכן.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים