למה חשוב להזריק אצל כירורג פלסטי

למה חשוב להזריק אצל כירורג פלסטי

לא פעם אנחנו שומעים על סלבס שמבצעים הזרקות לפנים, משמרים את המראה הזוהר והרענן ולגמרי שלמים עם זה. הזרקות הפכו להצלחה מסחררת סביב העולם, כולם רוצים להיראות צעירים יותר, מתוחים יותר, רעננים יותר ולשפר את מה שהטבע נתן – ״נגיעה פה נגיעה שם״. בעשורים האחרונים תרבות הטיפולים האסתטיים ובראשם הזרקות לפנים הלכה וגדלה עד שכיום הפכה לדבר שכיח כמו ביקור שגרתי אצל השיננית. הביקוש הרב הביא רופאים ומטפלים רבים להעניק טיפולים בתחום, גם אם אין להם הכשרה ייעודית לכך. בדיוק כאן חשוב להבין שכמו שאת השיניים שלכם תפקידו אצל מומחים – כך גם הזרקות הן פעולה השמורה לכירורגים פלסטיים בלבד.

האם אתם באמת בידיים טובות?

התחושה הרווחת בקרב מטופלים כי הם נמצאים בידיים טובות פעמים רבות מבוססת על הנחות מוטעות או חוסר ידע. הזרקות לפנים הן למעשה טיפול אסתטי זעיר, אך פולשני. בשל כך, כאשר הוא מתבצע בצורה לא מקצועית ולא נכונה – הוא עלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים. לפני שניגשים לטיפולים אסתטיים והזרקות לפנים יש לבדוק מספר פרמטרים חשובים שיבטיחו כי אתם אכן מקבלים בדיוק את מה שציפיתם לו, ושיש על מי לסמוך במקרים של תופעות לוואי.

הזרקות אצל כירורג פלסטי מומחה בתחום האסתטי

כלל האצבע הנוגע להזרקות אסתטיות לפנים הוא להיות חכם, ולא צודק. חשוב לבצע בדיקה מעמיקה בנוגע לרופא, ניסיונו, הצלחותיו ואופן הפרוצדורה. יש להבין כי לא כל מומחה לכירורגיה פלסטית בהכרח מנוסה ברמה הפרקטית גם בהזרקות לפנים. כך למשל, מומחה לכירורגיה פלסטית המתעסק בעיקר בניתוחי אף, הסרת שומות, הסרת צלקות וכן הלאה – לא בהכרח יצבור מספיק פרקטיקה וניסיון בתחום הזרקות לפנים. אם לסכם, ישנה חשיבות עליונה לבצע הזרקות לפנים אצל כירורג פלסטי, אך גם כאן – יש לבדוק כי הוא מומחה בתחום האסתטי.

ד״ר רווה – ניסיון של אלפי פרוצדורות אסתטיות

ד״ר רווה החל את דרכו הרפואית באוניברסיטה העברית בירושלים. במקביל להתמחות בכירורגיה פלסטית ובטרם סיומה, החל לצבור ניסיון בפן האסתטיקה – תחילה בכללית אסתטיקה, לאחר מכן כמקים ומנהל המרפאה הגאה הראשונה בת״א של כללית אסתטיקה, ובהמשך בעבודה שוטפת אצל ד״ר קליין שם ביצע למעלה מאלף ניתוחים ויותר מ-4,000 פרוצדורות אסתטיות. ניסיון עשיר זה סיפק בסיס רחב ועמוק בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטיקה בפרט. לאחר סיום ההתמחות ובסיום השנה הרביעית עם ד״ר קליין – פתח ד״ר רווה את הקליניקה הראשונה שלו.

מקצועי, אבל אישי

לאורך השנים פגש ד״ר רווה אלפי מטופלים ומטופלות אשר עברו תחת ידיו והגשימו את חלומם האסתטי.

דרכו המקצועית והאנושית מבוססת על שקיפות, אחריות ומקצועיות.

במקרים של יעוץ לקראת ניתוח, דר' רווה חושף את הדבר שמפריע למטופלת. לאחר דיון על האפשרות הניתוחית המתאימה, הסבר על משמעויות נילוות של הניתוח, הסיכונים וזמני ההחלמה,   עורכים תיאום ציפיות מדויק המשלב עבודה כירורגית ברמה הגבוהה ביותר וליווי צמוד, לפני ואחרי. במרפאה של דר' רווה צוות מיומן ומקצועי של יועצת, מנהלת מרפאה, אחות וסייעות.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים