ניתוח מתיחת בטן בשילוב עם שאיבת שומן

ניתוח מתיחת בטן בשילוב עם שאיבת שומן

רובנו מכירים את התופעה העקשנית הזו: מצבורי שומן המסרבים להיעלם גם עם שגרת אימונים ושמירה על תזונה נכונה. העודפים הללו מביאים איתם עור רפוי ועודף שיכולים לגרום לנו להרגיש פחות נוח ונעים. אז נכון, מצבורי שומן ועור עודף הן לכאורה שתי בעיות שונות, (אך יכולות להגיע ממקור דומה) והפתרונות – שונים ומגוונים ומיועדים כל אחד לבעיה אחרת. אבל גם אם חשבתם שניסיתם הכל, זה הזמן לשמוע מה יש לעולם הכירורגיה פלסטית להציע.

אז מה האופציות לבטן שטוחה?

ניתוח מתיחת בטן – נועד לטפל במקרים של עור מדולדל ועודף. מצב זה עשוי להתרחש לאחר ירידה גדולה במשקל, ולאחר לידה (או כמה) אצל נשים. בפועל, שרירי הבטן מתרופפים, והמשקל שנוסף בהריון וחלקו הושל בלידה יוצר מצב של עור עודף, בטן רפויה וקפלי עור.

ניתוח שאיבת שומן – איזורים מסויימים בגוף עם מצבורי שומן עקשניים שלא יורדים בשום דיאטה, נשמע מוכר? במצב זה פתרון יעיל במיוחד יהיה לבצע ניתוח שאיבת שומן.

ומתי נשלב?

ניתוח מתיחת בטן משולב עם שאיבת שומן מתאים לנשים וגברים, אשר סובלים מעודפי עור באזורי דופן הבטן, ירך צידית ועכוז. חשוב להבין כי שאיבת שומן, על אף היותה פתרון מצוין למצבורי שומן עקשניים, אינה מספיקה כדי לטפל בעודפי עור ולשם כך נדרש ניתוח מתיחת בטן. הניתוח המשולב נועד לשפר ולחטב את מראה דופן הבטן, וכן ביכולתו להפחית צלוליט בצדי הירך והעכוז אשר יראה מורם וחטוב יותר.

כיצד מתבצע הניתוח?

ניתוח מתיחת בטן בשילוב שאיבת שומן מתבצע, כמו כל ניתוח כירורגי בהיקף כזה, תחת הרדמה כללית. הניתוח אורך בין שעתיים ל-3 שעות, בהתאם למורכבות הניתוח וממדי המטופל/ת. כמו כן, הניתוח מצריך לעיתים אשפוז ליממה. יש להבין כי שיטות הניתוח עשויות להשתנות בין מטופל אחד לאחר, בהתאם למצבו הפיזי, גודל ומיקום עודפי העור והשומן, פרופורציות הגוף, מצב השרירים ומצבו הבריאותי וכמובן נתון לשיקול המקצועי של הרופא המנתח אשר חפץ בטובתו ושלומו של המטופל.

האם נותרות צלקות?

ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן מותיר צלקת לכל רוחב הבטן התחתונה, אשר עשויה להמשיך באופן היקפי גם אל צדי האגן ומעל הישבן. צלקת זו מתוכננת בקפידה, ומתוך מחשבה שתוסתר מתחת להלבשה תחתונה / בגד ים. צלקת נוספת הנה סביב הטבור, דבר מקובל ושגרתי בניתוח מתיחת בטן.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים