האם פיסול אף יכול להחליף ניתוח אף

האם פיסול אף יכול להחליף ניתוח אף

פיסול אף הוא הליך חדשני המאפשר לשנות את מראה האף ללא צורך בניתוח. ההתאוששות היא מיידית ואינה כרוכה בכאבים, התוצאות המתקבלות הן מהירות ומשביעות רצון לחלוטין. כיצד מתבצע פיסול אף, מהם יתרונותיו והאם הוא מהווה תחליף ממשי לאחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם? ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ בנושא.

מהו פיסול אף?

בעוד שמבחינה אסתטית, רבים היו מעדיפים לשפר את מראה אפם – בין אם בשל הניתוח עצמו, ההחלמה הארוכה ממנו או העלות הגבוהה – החלטה על ניתוח פלסטי שהינו אלקטיבי לחלוטין עשויה להרתיע. פיסול אף, בשונה מניתוח, אינו הליך כירורגי, ובאמצעותו ניתן ליישר את העצם, לטפל בבליטות, להרים את קצה האף, לעדן את הנחיריים ואף לתקן פגמים אסתטיים אשר נוצרו כתוצאה מניתוח אף לא מוצלח.

מהלך הטיפול

פיסול אף הוא כאמור הליך לא כירורגי, כמעט נטול תופעות לוואי אשר ההתאוששות ממנו מיידית. הטיפול נעשה תוך שימוש בחומרי מילוי שונים, כמו חומצה היאלורונית לדוגמא, והוא נמשך בין רבע שעה לחצי שעה. ההזרקה של חומר המילוי נעשית באמצעות מחטים עדינות מאוד או קנולה קהה בקצה אשר אינן גורמות לתחושת כאב, לעבר נקודות מסוימות באף אשר נבחרו מראש על ידי המנתח. החומר המוזרק ממלא נפח חסר עד להשגת המראה הרצוי.

האם מדובר בתחליף אידיאלי לניתוח?

יתרונותיו של פיסול האף הם רבים, ואכן במידה רבה הוא מייתר את הצורך בניתוח. יחד עם זאת, מדובר בשני הליכים נפרדים, אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות שונים. אחד מיתרונותיו הגדולים של הפיסול הוא המהירות בה ניתן ליהנות מהתוצאות, אשר לאחר מספר ימים כבר ניתן לראות אותן בשלמותן – זאת לעומת המתנה של חודשים רבים עד להתקבעות התוצאות לאחר ניתוח. המשמעות היא שניתן לבצע את הטיפול אף כחודש לפני אירוע, ולהיות סמוכים ובטוחים כי התוצאות יהיו משביעות רצון. גם מבחינת עלות יש פער ניכר בין הפיסול לניתוח, כאשר עלות הפיסול נמוכה משמעותית. עם זאת, חשוב להיות מודעים כי תוצאות הפיסול, לעומת תוצאות הניתוח, הן זמניות.

כמה זמן מחזיקה התוצאה של הפיסול?

תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד בין שנה לשנתיים. מדובר למעשה בחיסרון היחיד בשיטה זו. חומרי המילוי נוטים להיספג בגוף עם הזמן, עד אשר מגיע שלב בו הספיגה היא במידה כזו שהשינוי החיצוני נעלם והאף חוזר לקדמותו. יחד עם זאת, אין כל מניעה בחזרה על הפרוצדורה, כך שבמידה והתוצאה אשר התקבלה אכן משביעת רצון ועדיפה על המטופל – ניתן לבצע אותה באופן קבוע לפי מידת הצורך.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים