הרמת חזה עם שתלים – איך מתמודדים עם נזקי הזמן

הרמת חזה עם שתלים – איך מתמודדים עם נזקי הזמן

השנים לא פוסחות על אף אחת מאיתנו וככל שאנו מתבגרות, גופנו משתנה ללא הרף. אך בניגוד לסברה הרווחת כי שדיים משתנים בעיקר בגלל הריון והנקה – דווקא גורמים נוספים כגון הזדקנות העור, עלייה במשקל או דיאטות קיצוניות – הם אלו אשר מובילים לשינוי דרמטי במראה. לתחום הכירורגיה הפלסטית יש מענה מצוין והוא ניתוח הרמת חזה. ניתוח שנועד להחזיר את השד למצב הקודם שלו, או לחילופין להביא אותו למצב שבו הוא זקוף ומסודר.

ניתוח הרמת חזה – להשיג את המקסימום, במינימום ההכרחי
ניתוח הרמת חזה נועד לשנות את מיקום החזה, את צורתו ומבנהו, מבלי להגדיל את נפחו. במהלך הניתוח, מוסרים חלקי שומן ועור הגורמים לחזה להיראות נפול כלפי מטה, וכך למעשה החזה מזדקף בחזרה אל בית החזה העליון.

הגדלת חזה או הרמת חזה?

כשמדובר על התמודדות עם נזקי הזמן, נשים רבות פונות לבצע הגדלת חזה. עם זאת, יש לזכור כי במקרים רבים הרמת חזה דווקא עדיפה, מ-3 סיבות עיקריות:

  1. הרמת חזה אינה דורשת שימוש בשתלי סיליקון. כך שיש פחות סיכון לזיהומים וסיבוכים שונים הכרוכים בשתלים ובאופציה שהגוף ידחה אותם.
  2. ניתוח הרמת חזה הוא סטנדרטי, שכיח, עם יחסית מעט סיבוכים.
  3. הניתוח משנה את מבנה העור העוטף את השד ומאפשר לו להתרומם כלפי מעלה. לפיכך, כאשר מסירים שומן ועור ניתן לשפר את מראה החזה באופן ניכר.

למי מיועד ניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה מיועד לנשים בעלות חזה בינוני ומעלה, אשר עם השנים צנח מטה מכל סיבה שהיא – גיל, הריונות, עלייה במשקל ועוד. בתהליך הרמת חזה ניתן להחזיר לחזה נפול מראה צעיר, זקוף ויפה יותר, לשנות את צורתו ולגרום למטופלות להרגשה טובה ונוחה עם גופן. במהלך הניתוח מסירים עור עודף ורפוי, ולאחר מכן מעצבים מחדש את רקמת השד תוך הרמה של העטרה והפטמה למיקום גבוה יותר על מנת ליצור מראה מתוח ומורם. במהלך הניתוח ניתן גם לשנות את צורת העטרה ולמעשה לעצב שד פרופורציונלי יותר במראה טבעי.

חשוב להדגיש כי על מנת לשמור על תוצאות מיטביות של הניתוח, מומלץ לבצע הרמת חזה לאחר סיום הריונות והנקות בחיי המטופלת. כמו כן, חשוב לוודא כי אין עליה או ירידה דרסטית במשקל לאחר הניתוח.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים