שיפור מראה האף בחומצה היאלורונית

שיפור מראה האף בחומצה היאלורונית

בהתחשב בעובדה כי האף נמצא במרכז הפנים, מה שהופך אותו לאיבר במיוחד בולט ודומיננטי בהם, אין זה פלא כי ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר בעולם. יחד עם זאת, יש לו גם זמן החלמה וסיבוכים הקשורים בניתוח. כיום קיימות שיטות לפיסול אף אשר מומלצות אף יותר ליצירת מראה אסתטי ומוצלח. מהו בעצם פיסול אף, מה חשוב לדעת לפני שבוחרים אם לעבור את הפרוצדורה ולמי מומלץ לעבור אותו? התשובות במאמר שלפניכם.

מהו פיסול אף?

פיסול אף הוא טיפול אסתטי לא כירורגי, המיועד לאנשים הסובלים מבעיות אסתטיות במבנה האף. באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית ניתן לתת אשלייה של ישור העצם, לטפל בבליטות שנותרו עקב שבר באף, להרים את קצות האף (כך שהוא יקבל מראה של אף סולד יותר), למלא שקעים הקיימים בצידי האף וכמו כן לתקן פגמים אסתטיים שנותרו עקב ניתוח אף בעבר.

משך הטיפול

פיסול אף כרוך בטיפול שאורכו נע בין רבע שעה ועד חצי שעה. את חומר המילוי, החומצה ההיאלורונית, או החומר מילוי המובסס סידן, מזריק המנתח אל הנקודות באף אשר נבחרו על ידו מראש, כאשר ההזרקה נעשית באמצעות קנולה עדינה ומחט שכמעט ואינן גורמות לתחושת כאב. בנוסף, החומר ממלא נפח חסר עד להשגת המראה המיוחל. הצלחת התהליך תלויה למעשה בטביעת העין המדויקת של המנתח, ובמידה וזו מתקיימת, מובטחות למטופלים תוצאות משביעות רצון.

יתרונות פיסול האף לעומת ניתוחו

מאחר ומדובר בהליך לא כירורגי, הוא אינו מצריך הרדמה, והתאוששות ממנו מיידית. למעשה, כבר ביום שלמחרת הטיפול ניתן לחזור לשגרה הרגילה, לעומת ההתאוששות מניתוח אף המצריכה לפחות שבוע של החלמה וכרוכה בשטפי דם ונפיחות. התוצאות לאחר פיסול אף הן מהירות, ולמעשה כבר תוך מספר ימים בודדים ניתן לראות את התוצאות בשלמותן. בנוסף גם מבחינת המחיר יש פער משמעותי ביותר בין הניתוח לפיסול, כאשר כמובן שעלות הפיסול נמוכה באופן משמעותי.

כמה זמן מחזיקה התוצאה של הפיסול?

תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד בין שנה לשנתיים. למעשה החיסרון היחיד בשיטה זו הוא כי התוצאות לא קבועות. החומצה ההיאלורונית נספגת בגוף עם הזמן, ומגיע שלב בו היא נספגת במידה כזו שכבר לא ניתן להבחין בשינוי החיצוני והאף חוזר לקדמותו. יש לציין כי במקרים בהם המטופל לא מרוצה מהתוצאה, העובדה שזה זמני הופכת להיות יתרון משמעותי עבורו. מאידך במידה ותוצאות הפיסול כן מצאו חן, אין שום מניעה בחזרה על כך, ומאחר ולא כרוכים בכך כאבים אין הדבר מהווה חיסרון משמעותי.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים