מה עליך לדעת לפני ניתוח מתיחת פנים?

מה עליך לדעת לפני ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים נחשב לאחת הפרוצדורות הפופולריות בכירורגיה פלסטית ובשנים אחרונות יותר ויותר נשים בגילאי 40-50 מחליטות ללכת על ניתוח מתיחת פנים או בשמו השני "מיני-ליפט".

עם זאת, כדאי לזכור, שעל מנת שאחרי הניתוח המראה שלך יהיה טבעי ורענן יותר ומתאר הפנים מודגש יותר, יש צורך בתהליך הכנה. ההצלחה של הניתוח תלויה בהרבה באיכות העור.

להכין את העור לניתוח ולתאם ציפיות

במידה והעור שלך מדולדל, נבול ולא גמיש, כדאי להקדים לניתוח מתיחה שורה של טיפולים אסתטיים המחדשים את העור ומזרזים את חילוף החומרים. טיפולים אלה נעשים על ידי מכשור רפואי או פילינג ויכולים לקחת מספר שבועות או אפילו חודשים, אבל למען התוצאה הטובה כדאי להמתין ולהתאזר בסבלנות.

אגב, נקדים ונאמר, שאם החלטת לתזמן את ניתוח מתיחת הפנים לקראת אירוע חשוב, מומלץ לבצע אותו לפחות חודשיים לפני התאריך המיועד, כך תיראי במיטבך.

לפני ניתוח מתיחת פנים בקליניקה של ד"ר רווה מצפות לך לפחות שתי פגישות ייעוץ על מנת לתאם את הציפיות ולעבור על הבדיקות הרפואיות ההכרחיות כדי לוודא שמצבך הבריאותי מאפשר זאת.

ההכנות האחרונות ותכנון תהליך ההחלמה

כשבוע לפני הניתוח ד"ר רווה ממליץ ליטול כדורי ארניקה, הידועים ביכולתם להפחית בצקות ולהאיץ החלמה. זה יאפשר לך להתאושש במהרה עם שטפי דם ובצקות מעטים. במידה ואת צובעת את שיערך, כדאי לתזמן את הצביעה לכמה שיותר קרוב לניתוח, כי במהלך החודש הראשון אחריו חל איסור על צביעת שיער.

אם את נוטלת כדורים מדללי דם, יש להפסיק את נטילתם כשבועיים-שלושה לפני הניתוח, בהתאם להנחיית הרופאה המנתח. שמונה שעות לפני הניתוח מתחיל הצום. בבוקר הניתוח מגיעים למרכז הרפואי כדי לעבור בדיקות אחרונות: בדיקת מדדים, הבדיקה של הרופא המרדים ובדיקה נוספת של ד"ר רווה.

יום הניתוח

ממש לפני הניתוח ד"ר רווה מבצע את הסימונים על העור. שלב זה קריטי כי במהלך הניתוח המטופלת נמצאת בשכיבה ולא ניתן להתרשם ממבנה הפנים בצורה מדויקת. ד"ר רווה מסמן את האזורים השקועים שזקוקים לניפוח ואת אזורי העור העודף שיש להסיר (במידה ויש כזה).

ניתוח למתיחת פנים נמשך כשלוש וחצי שעות. בתחילת הניתוח תינתן לך אנטיביוטיקה לוורדי, כמניעה לזיהום. כמו כן, במהלך הניתוח יורקו לאזור הפנים חומרים שונים מפחיתי כאב בזמן ההחלמה, תתבצע שאיבת שומן מהאזורים השונים שנקבעו מראש. במידה ויש צורך למלא אזורים מסוימים בשומן עצמי, נשאבת כמות שומן קטנה מאזור הבטן.

החתכים במהלך ניתוח מתיחת הפנים מבוצעים מקומות נסתרים, בקו השיער וכקונטור הטבעי של איברי הפנים, כדי שבסופו של דבר לא יהיה ניתן לראות או לזהות אותם.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים