הרמת חזה ללא צלקות

הרמת חזה ללא צלקות

אחד הפחדים השכיחים והמובנים ביותר הקשור לניתוחי חזה הינו הפחד מפני צלקות. כאשר לוקחים בחשבון שהרמת חזה היא פעולה כירורגית פולשנית המחייבת חתך, מבינים כי צלקת הינה תוצאה פחות אסתטית אך עם זאת הכרחית של הניתוח. יחד עם זאת, הטכנולוגיה הרפואית מאפשרת כיום לבצע הרמת חזה ללא צלקות אשר כמעט ואינן נראות לעין.

הרמת חזה ללא צלקות? יש דבר כזה, אבל לא לכל אחת

בשיטה החדשנית החתך מתבצע בקפל של בית השחי, כך שהצלקת כמעט ואינה נראית לעין. במקרים רבים היא אף מטשטשת לחלוטין במהלך הזמן. שיטה זו פותרת סוגיה הנוגעת להרבה נשים לקראת ניתוח הרמת חזה, אך עם זאת חשוב לדעת כי השיטה אינה מתאימה לכל אחת, אלא למקרים בהם צניחת השד היא קלה. לחילופין שיטה נוספת לביצוע הרמת חזה ללא צלקות היא באמצעות החדרת שתלים קלים, המאפשרים לשד להיות זקוף ומוצק לאורך זמן.

במקרים של צניחה בינונית עד גדולה, בהתאם למצב השד של המטופלת, יכולים להתבצע שני סוגי חיתוכים נוספים: חיתוך בצורת ״סוכריה על מקל״ (חתך מסביב לפטמה המתחבר לחתוך אנכי נוסף), או חיתוך מהותי יותר בצורת ״עוגן״ (מסביב לפטמה, חיתוך אנכי נוסף וחיתוך שלישי רוחבי בבסיס השד).

נכון, לרב נשארות צלקות מניתוח הרמת חזה, אך עם הזמן הן מבהירות ונעשות מטושטשות יותר ויותר (בצורה אינדיבידואלית לכל מטופלת ויכולת ההחלמה של העור שלה). חשוב להזכיר כי הדבר המשמעותי ביותר בניתוח הרמת חזה הוא צורת החזה, ולרב שביעות הרצון מהניתוח גבוהה מאוד והתוצאה המתקבלת היא צורת שד מחמיאה וטבעית למראה.

למי מתאים ניתוח הרמת חזה?

  • לנשים בעלות חזה נפול ומרוקן
  • נשים שסיימו תהליך ילודה והנקה ומעוניינות ברענון אסתטי של השדיים
  • כאשר מבנה השד נפול וטובולרי כבר מגיל ההתבגרות
  • נשים לאחר ירידה מאסיבית במשקל

מהלך הניתוח

במהלך ניתוח הרמת חזה מבצעים הסרה של עודפי העור ומעצבים מחדש את רקמת השד. ניתן להרים את החזה בשילוב עם הגדלת חזה והחדרת שתלי סיליקון לא גדולים, או לחילופין ניתן להרים את החזה ללא שתל (אם יש מספיק נפח) לקבלת מראה טבעי וזקוף. משך הניתוח הוא כשעתיים וחצי בממוצע, בהתאם למורכבות הניתוח, מיומנות המנתח וסוג ההרמה. באופן כללי, הרמת חזה אינה נחשבת לניתוח ארוך.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים