הגדלת חזה ללא צלקת

הגדלת חזה ללא צלקת

אחד מהחששות הגדולים והנפוצים ביותר בקרב נשים אשר מעוניינות בהגדלת חזה, הינו עד כמה משמעותית ובולטת תהיה הצלקת שתיווצר. נשים רבות חשות חוסר ביטחון לנוכח גודל החזה שלהן או צורתו, אך המחשבה שפתרון בעיה אחת שמפריעה להן תיצור בעיה אסתטית חדשה עבורן, עשויה להרתיע. כיצד לתאם ציפיות מול הכירורג הפלסטי, באיזו טכניקה מומלץ להשתמש בכדי לזכות בתוצאה אופטימלית ומהי בעצם הזרקת שומן? כל התשובות לכך במאמר שלפניכם.

מהם היתרונות בניתוח הגדלת חזה?

נשים רבות חשות חוסר ביטחון לגבי גופן בכלל, והחזה שלהן בפרט. בין אם מדובר בחזה שמרגיש להן קטן באופן לא פרופורציונלי לפלג הגוף התחתון שלהן, בהפרעות מולדות של בית החזה, בהבדל ניכר בגדלים שבין השדיים או פשוט בשל הרצון בקימורים בולטים יותר – הגדלת חזה עשויה לסייע בביטחון העצמי ולהרגיש בנוח עם גופן. בזכות הטכניקות החדשניות והשתלים האיכותיים הקיימים כיום בשוק, מדובר בניתוח קל באופן יחסי, אשר תהליך ההחלמה ממנו קצר, ומאחר וגודל השתלים וצורתם נבחרים עוד בפגישות הייעוץ, יש למטופלת הבנה טובה לגבי מראה התוצר הסופי.

כיצד נמנעים מצלקת בולטת?

ישנן מספר אפשרויות למיקום החתך: בבית השחי, בקפל התת שדי (בתוך קיפול העור המתחבר עם השד) או בעטרה (קו היקף הפטמה). מבחינת הצלקת, חתך מתחת לקפל התת שדי אמנם משאיר צלקת, אך ניתן לראותה רק כאשר מרימים את השד כלפי מעלה, חתך מסביב לעטרה משאיר צלקת מינימלית וחתך בבית השחי אינו משאיר צלקות על השד עצמו. בנוסף, למיקומו של השתל מעל או מתחת לשריר יש משמעות וישנם יתרונות וחסרונות לכל מיקום. במהלך פגישות הייעוץ המתקיימות לפני הניתוח, הכירורג הפלסטי דן עם המטופלת על כך, מבין מהי ההעדפה שלה ובוחן מהי האפשרות הנכונה ביותר והמתאימה לה ביותר באופן אישי. חשוב להדגיש כי בעוד שקיימת צלקת מסוימת, היא קטנה מאוד ברמה כמעט שולית, ובמידה ובוחרים להחליף את השתל, החתך מתבצע באותו המיקום, כך שלא נוצרת צלקת נוספת.

הזרקת שומן – תחליף להגדלת חזה?

הזרקת שומן לחזה מאפשרת את הגדלתו באופן יחסית פשוט לביצוע, ומאפשרת למטופלת לבחור את המיקום אשר ממנו יישאב השומן (בטן, ישבן, ירכיים או מותניים). חשוב לדעת כי באמצעות הזרקת שומן ניתן להגדיל את החזה במידה אחת או שתיים, כך שבמידה ומטופלת מעוניינת בהגדלה משמעותית יותר, אפשרות זו לא תתאים עבורה. יחד עם זאת, עבור היתר, תהליך הזרקת שומן עשוי להיות אידיאלי מאחר והוא מבטיח תוצאה אסתטית, טבעית ונטולת צלקות, ללא החדרת שתלים זרים לגוף.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים