מיצוק עור – כל השיטות

מיצוק עור - כל השיטות

עם השנים וירידת ייצור הקולגן בגוף, העור שלנו מאבד את תכונות הנעורים שנותרו בו ואת גמישותו, והתוצאה של הדבר עלולה לשוות מראה נפול  עייף וכבוי. יחד עם זאת, בעוד שאי אפשר לעצור את הזמן או להחזירו לאחור, עם הטכנולוגיות והטיפולים הפלסטיים הקיימים כיום בשוק – בהחלט אפשר להחזיר לעור את המראה המתוח והחלק. אז כיצד עושים זאת, מהו הטיפול המומלץ ביותר ומה חשוב במיוחד לדעת? כל התשובות לכך במאמר.

מהו מיצוק עור?

הקולגן והאלסטין הם האחראים על גמישות העור, כך שירידת ייצור הקולגן בגוף, אשר לרב מתחילה לקרות סביב גיל שלושים, גורמת לעור לאבד את גמישותו ואת הלחות שלו, כאשר התוצאה של כך מתבטאת בהופעתם של קמטים, בהידקקות העור, נפילתו ואף בצלוליט. אין ספק כי הדבר עלול להשפיע על תחושת הביטחון העצמי, ולא פעם דורש נקיטת פעולה. מיצוק עור הוא למעשה שם כולל למגוון רחב של טיפולים הקיימים כיום בשוק, אשר מטרתם היא להשיב לעור את חיוניותו, להעלים את הקמטים ולשוות לו מראה רענן, בריא וצעיר יותר.

הטיפולים שרצוי להכיר

  • הזרקת חומצה היאלורונית: מדובר בפרוצדורה קצרה האורכת לרב מספר דקות בלבד, אשר ההחלמה ממנה היא לרב מידית וקלה, ואין בעיה לחזור ישר לשגרה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלעיתים מופיעים שטפי דם, ואת התוצאה הסופית ניתן לראות כשבועיים לאחר הטיפול. לאחר מספר חודשים החומצה נספגת ויש צורך לחזור על הטיפול על מנת לשמר את תוצאותיו ומידת האפקטיביות שלו.
  • הקרנת גלי רדיו: מדובר בטכניקה ייחודית אשר מקרינה גלי רדיו לאזורים המוגדרים באופן מבוקר, הדבר גורם לחימום של התת עור ובאמצעות כך נוצרת מתיחה של סיבי הקולגן הקיימים, שיפור בזרימת הדם ואף יצירת סיבי קולגן חדשים. הטיפול אורך עד כשעה, כאשר יש לבצע אותו אחת למספר שבועות על מנת לשמור על תוצאותיו הכוללות מיצוק עור, והפחתת צלוליט.
  • טיפולי לייזר: על מנת להסביר את פעולת הלייזר, חשוב להבין קודם כי לעור יש שלוש שכבות – שכבת האפדרמיס היא השכבה החיצונית והנגלית לעין, תחתיה מצויה שכבת הדרמיס אשר היא העבה ביותר ובעלת התפקיד המשמעותי ביותר בנוגע להזדקנות העור, ותחתיה מצוי השומן התת עורי. ישנם טיפולי לייזר שונים, חלקם מתמקדים בשכבת הדרמיס וחלקם בשכבת האפידרמיס, אך התוצאה היא יצירה של סיבי קולגן חדשים וכתוצאה מכך מיצוק עור. מדובר בסדרת טיפולים אשר התוצאה המתקבלת נשמרת באופן אפקטיבי לפרק זמן ממושך.

לסיכום, חשוב לקחת בחשבון כי לכל אחד עשוי להתאים טיפול מעט שונה. מתוך הבנה זו פיתח ד"ר רווה את השיטה האולטימטיבית המשלבת בין החומרים באופן המותאם אישית לכל מטופל לפי נתוניו, דבר המוביל לתוצאה האופטימלית והכי חשוב – למטופלים מרוצים.

 

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים