טיפים למי שעומדת לעבור הגדלת חזה

טיפים למי שעומדת לעבור הגדלת חזה

אחרי לא מעט התלבטויות, החלטת לעבור הגדלת חזה. בשביל שתוצאות הניתוח יעמדו בציפיות שלך, עלייך להתכונן ולתכנן מראש ולפרטי פרטים את כל הדברים החשובים. בדיוק בשביל זה, אספנו עבורך רשימה של טיפים שכל מי שעומדת לעבור הגדלת חזה חייבת לזכור.

לבחור נכון

בררי על מספר רופאים שונים על מנת להתרשם מי מהם הרופא הנכון ביותר עבורך. יש לבחור ברופא מומחה לכירורגיה פלסטית, המתמחה בהגדלת חזה וביצע זאת מספר רב של פעמים בעבר. יש לוודא כי המנתח חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית (כדאי לבקש תעודת חבר איגוד כבר בשלב הייעוץ, בטרם סגירת הפרטים והתשלום). בדקי מה הניסיון של הרופא הנבחר, היכן למד והיכן התמחה, ההמלצות והביקורות אודותיו, באיזו גישה הוא מחזיק והאם זה תואם את רצונך, באיזה מיכשור הוא משתמש, היכן מתבצע הניתוח ומה תהליך ההחלמה והמעקב לאחר מכן.

פגישת היכרות וייעוץ

טרם הניתוח, על הרופא להזמין אותך לפגישת היכרות וייעוץ במהלכה תיערך שיחה פנים מול פנים, ייבדקו נתונים ויבוצעו מדידות, ייערך תיאום ציפיות בין רצונך לבין שיקול הדעת המקצועי של הרופא, ויינתן הסבר מלא אודות התהליך הצפוי והסיכונים האפשריים. במהלך הפגישה עלייך לקבל מענה לכל שאלותייך ולהבין האם הרופא משרה בך תחושת ביטחון ונעימות, שהרי הוא זה העומד לבצע הגדלת חזה ולהעניק לך מראה חדש. אם יש בך ספק כלשהו, או חשש כלשהו – שקלי לבחור ברופא מנתח אחר.

בחירת השתל

ישנם מספר סוגי שתלים העשויים מחומרים שונים ובגדלים שונים, ובהתאם לכך – גם ברמות איכות שונות וטווח מחירים רחב. חשוב לדעת באילו שתלים מתכוון הרופא להשתמש, מדוע בחר בשתלים אלו, האם הם מאושרים על ידי ארגוני הבריאות, כמה שנים הם קיימים בשוק ומהי תקופת האחריות (העדיפות היא קבלת אחריות לכל החיים).

צלקות

טרם הניתוח חשוב לברר מהיכן הרופא מכניס את השתל, באיזה מנח, ומה גודל הצלקת הנותרת על הגוף. חשוב מאוד לבקש מהרופא לראות תמונות של ניתוחים קודמים ולבחון את הצלקות הנותרות – שהרי טיבו של מומחה לכירורגיה פלסטית נמדד גם בצלקות מינימליות ככל האפשר.

טיימינג

ניתוח הגדלת חזה מומלץ לבצע לאחר סיום ההתפתחות המינית (גיל 18 ומעלה), ובתום תקופת הריונות, לידות והנקה. את הניתוח יש לבצע לפחות חצי שנה אחרי הריון והנקה, כדי למנוע שינויים דרסטיים בהמשך.

העיקר הבריאות

יש להימנע מעישון כשבועיים לפני הניתוח ושבועיים לאחריו, ,על מנת לאפשר לגוף תהליך החלמה מיטבי.

 

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים