מאיזה גיל אפשר לעשות הגדלת חזה?

מאיזה גיל אפשרי לעשות הגדלת חזה?

אין ספק כי התרבות המערבית ומודלי החיקוי שהיא טומנת בחובה הובילו לשינויים רבים בכל הנוגע לדימוי הגוף הנשי ברחבי העולם. נשים רבות מוצאות אינספור סיבות, פיזיות ורגשיות כאחד, לבצע שינויים רבים לקבלת המראה המושלם מבחינתן – החל מהרגלי תזונה, שגרת אימון, שגרת טיפוח ועד עיצוב הגוף בניתוחים פלסטיים. בין הניתוחים הפופולרים ביותר ניתן למנות ניתוח הגדלת חזה. אך עם כל הרצון והמוטיבציה… מהו באמת הגיל בו אפשר להתחיל?

מילה או שתיים על אתיקה מקצועית

חשוב להבין – רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית אשר מכבדים את המקצוע ואת מטופליהם, לא יסכימו לבצע ניתוח הגדלת חזה בנערות בנות פחות מ-18 שנים. הסיבה לכך היא שבגיל זה החזה עוד ממשיך להתעצב, ולא רצוי להתערב בתהליך הגדילה הטבעי ולבצע הגדלת חזה לפני שהשדיים הגיעו לגודלם ולצורתם הסופיים. לפיכך, רב ניתוחי הגדלת חזה יבוצעו בנשים מעל גיל 18, ולרב אף מעל גיל 20 נוכח דחיית הניתוח עד לאחר השירות הצבאי.

הגדלת חזה בגילאים שונים

נשים בשנות ה-20, 30 ו-40 לחייהן בדרך כלל ירצו לבצע ניתוח הגדלת חזה על מנת לשפר את מראן החיצוני. חשוב לציין כי כל הסיבות לניתוח הגדלת חזה הן לגיטימיות – בין אם הסיבה היא העלאת הביטחון העצמי, שיפור מראה החזה לאחר תקופת הנקה או ירידה דרסטית במשקל, או בין אם המטופלת חשה שחזה גדול יהיה לה יפה יותר והיא מעוניינת בכך ללא סיבה מיוחדת. יתרה מכך, גם נשים בגיל הזהב לא פעם פונות לבצע ניתוח הגדלת חזה מהסיבה הפשוטה שהן חשות כי הניתוח יעזור להן לחוש צעירות יותר – במראה ובנפש. עם זאת, חשוב לזכור כי מומלץ לשמוע בעצת הרופא המטפל באשר לכדאיות הניתוח וגודל השתל המתאים, על מנת להימנע מעיוות הפרופורציות של הגוף וקבלת מראה גרוטסקי, וגם משום ששתלים גדולים מדי הם כבדים ועלולות להיות לכך השלכות בעתיד כמו יציבה כפופה וכאבי גב.

מתכננות הגדלת חזה לפני עונת הרחצה? תכננו זאת היטב…

זה המקום לציין כי כמו כל ניתוח, גם לאחר הגדלת חזה ישנה תקופת החלמה בה חשוב מאוד לעקוב ולהישמע להוראות הרופא המטפל ולהמלצותיו, על מנת לשמור על תוצאות הניתוח יפות וטובות ולהימנע מסיבוכים רפואיים. כך למשל, על אף שנשים רבות חולמות על חזה גדול יותר להשוויץ בו בעונת הרחצה, יש לקחת בחשבון כי לאחר הגדלת חזה שמירה על היגיינה היא חשובה מאין כמוה כדי למנוע זיהומים וסיבוכים.  ים ובריכה הם מקורות מים מאד לא נקיים ולכן אין לטבול בהם לפחות לחודש מיום הניתוח ומומלץ גם לא להגיע לביקור בחוף כדי להימנע מחשיפה לחום ולשמש.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים