ניתוח הרמת חזה עם שתלים – מה הוא יודע לעשות ומה לא

ניתוח הרמת חזה עם שתלים – מה הוא יודע לעשות ומה לא

התחושה של חזה נפול, לא אטרקטיבי וחסר גמישות, עשויה להכביד מאוד על נשים רבות במהלך היום יום שלהן. אך למען האמת ניתן לשנותה באמצעות ניתוח פלסטי פשוט – ניתוח הרמת חזה. לפני שאתן שוקלות לעבור ניתוח כזה, חשוב שתדעו איך הוא יכול לעזור לכן, ואיך הוא לא.

למה צריך ניתוח הרמת חזה?

השדיים עוברים שינויים עצומים ותכופים לאורך החיים. תנודות במשקל, שינויים הורמונליים, כח הכבידה, הריון והנקה, הזדקנות העור, נטייה תורשתית לחזה נפול ועוד – כל אלו משנים את צורת החזה באופן שוטף ומובילים לצניחה של השד. מכאן אין פלא כי ניתוחי חזה, וניתוח הרמת חזה בפרט, הפכו לשכיחים מאוד ברחבי העולם. ניתוח הרמת חזה נעשה משיקולים אסתטיים בלבד, ואין בו עניין רפואי ממשי. חשוב להדגיש – ניתוח הרמת חזה לא מגדיל את נפח החזה, אלא רק משנה את המראה האסתטי ליצירת מראה זקוף ויפה יותר.

למי מתאים ניתוח הרמת חזה?

  • לנשים מעל גיל18 , בעלות שדיים בגודל בינוני ומעלה, עם נפילה קשה יחסית של השד, אשר חפצות לשפר ולהרים את מראה החזה באופן שנראה טבעי.
  • ניתוח הרמת חזה כולל הסרת עודפי עור ומיקום מחדש של הפטמות. הניתוח גורם למידה מסוימת של הקטנה בגודל השד, למרות שמדובר בניתוח עיצובי/אסתטי גרידא אשר לא כולל הקטנה של החזה בפועל.
  • ככל שהשד יהיה קטן יותר, כך החזה לרוב יתקבל מורם ומעוצב יותר.
  • ניתן לעבור ניתוח הרמת חזה יחד עם הגדלת חזה ולהוסיף שתלי סיליקון – ניתוח משולב מומלץ בעיקר במקרים בהם יש ירידה בנפח השד ונדרשת תוספת.
  • מומלץ לעבור ניתוח הרמת חזה לאחר סיום תקופות ההריונות וההנקות בחיי המטופלת, שכן אלו עלולים לפגום בתוצאותיו.

האם את זקוקה להרמת חזה?

זו שאלה כל כך אישית ותלוית הרגשה, שרק את תוכלי לענות עליה. אם את מתלבטת, תוכלי להתייעץ עם מנתח פלסטי מומחה. אך לפני כן, יש מספר שאלות שתוכלי לשאול את עצמך כדי להבין אם הניתוח יכול לגרום לך להרגיש טוב יותר עם עצמך:

  1. האם אני מרוצה מהמראה של החזה שלי? אם התשובה היא ״לא״, מתקדמים לשאלה הבאה.
  2. האם הפטמות שלי פונות כלפי מטה? כאשר העור באזור החזה מאבד מגמישותו, משקל רקמת השד מושך את הפטמה כלפי מטה. ניתוח הרמת חזה מאפשר לשנות את מיקום רקמת השד כדי שהפטמות יהיו ישרות.
  3. האם השדיים שלי א-סימטריים או שיש להם צורה שונה מהמקובל? הרמת חזה נועדה לעצב מחדש את צורתו של השד בנוסף להרמתו, לכן ניתן באמצעותו לשפר משמעותית כל חוסר סימטריה ולשוות לחזה מראה מלא, זקוף ואסתטי.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים