מה צריך לדעת לפני ניתוח הגדלת חזה

מה צריך לדעת לפני ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה ניצב בראש רשימת הניתוחים הפלסטיים בישראל ובעולם כולו. הסיבות לכך הן רבות – החל מהמסרים שהחברה משדרת, דרך הרצון להיראות ולהרגיש טוב יותר, לשקם את החזה לאחר לידה, ועד הטכניקות המתקדמות המבטיחות שיעורי הצלחה גבוהים וסיכון נמוך.

בחרת לעבור ניתוח הגדלת חזה? זה מה שאת צריכה לדעת:

לפני פגישת ייעוץ עם הרופא

  • קראי ולמדי על הגדלת חזה באינטרנט
  • הכיני רשימת שאלות כתובה לקראת פגישת הייעוץ עם הרופא
  • מצאי תמונה של מבנה חזה שהיית רוצה לקבל לאחר הניתוח, הרי אין טוב ממראה עיניים כדי להביא לתיאום ציפיות ולתוצאות הרצויות
  • קבלי המלצות על רופאים ממכרים, בדקי האם רופאים אלו הינם מומחים בכירורגיה פלסטית, חברים באיגוד הפלסטיקאים ובעלי ניסיון רפואי רב ומוכח

מה חשוב לזכור בפגישת הייעוץ

כאשר תשבי מול הרופא, שימי לב האם נוח לך במחיצתו, האם הוא קשוב ומספק מענה לכל שאלותייך? יש להבין כי מטרת הגדלת חזה אינה להגדיל את החזה בלבד, אלא גם לעצבו ולהפוך אותו למלא ואסתטי יותר. מבנה החזה והשדיים שונה מאישה לאישה ולכן ישנה חשיבות רבה להתאמה אישית של ההליך הניתוחי. במהלך הפגישה על הרופא להציג את הטכניקה הניתוחית המתאימה ביותר לפי מצבך הרפואי ומבנה גופך – לרבות סוג, גודל וצורת השתל, מיקום החתך, אופן הכנסת השתל ועוד. יש לזכור כי בכל ניתוח יש דרגה מסוימת של סיכון וחשוב כי הרופא יסביר גם על סיבוכים אפשריים. לאחר הפגישה, היכנסי לאתר של הרופא לראות דוגמאות לפני/אחרי של ניתוחים אחרים שביצע, התייעצי עם קרובייך והקשיבי גם לאינטואיציה שלך.

לפני הניתוח

לקראת הניתוח, יש לבצע מספר בדיקות דם שתפקידן לוודא כי המצב הבריאותי מאפשר את ביצוע הניתוח באופן בטוח. בנוסף, יש להקפיד על הפעולות הבאות:

  1. להפסיק לעשן כ-3 שבועות טרם הניתוח וכ-3 שבועות לאחריו.
  2. להפסיק ליטול תרופות מדללות דם כגון אספירין או ויטמין e.
  3. מומלץ לקנות חזיה מיוחדת וגמישה הניתנת לסגירה מקדימה. החזיה צריכה להיות בגודל החזה שנבחר בניתוח, אוורירית ולא צמודה, על מנת להקל על תהליך ההחלמה.
  4. ניתוח בהרדמה מלאה מחייב צום ללא אכילה וללא שתיה. יש להתייעץ עם הרופא לגבי שעות הצום.

פגישה אחרונה לפני הניתוח

בפגישה האחרונה לפני הניתוח הרופא והמטופלת יעברו שוב על כל הפרטים החשובים, יוודאו כי הבדיקות תקינות וייערך סיכום סופי של פרטי הניתוח. בנוסף, יוסברו למטופלת שוב הסיכונים האפשריים, לצד חתימה על טופס הסכמה לניתוח.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים