מתי הכי כדאי לבצע הגדלת חזה?

מתי הכי כדאי לבצע הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה ניצב כבר לא מעט שנים בראש רשימת הניתוחים הפלסטיים בישראל. אחת הסיבות לפופולריות שלו היא בראש ובראשונה התפיסה כי חזה גדול זה נשי ומושך יותר, וכן העובדה שישראל היא מדינה קיצית ואחד הבילויים המועדפים הוא בילוי בחוף הים. אין ספק כי עבור נשים המרגישות שמה שהן קיבלו מן הטבע לא מספיק, או עבור מי שרוצה להתרענן אחרי לידות – יש לא מעט אופציות. לצד התקדמות הרפואה והטכנולוגיה בתחום, ניתוחי החזה כיום מבטיחים שיעורי הצלחה גבוהים במיוחד ואחוזי סיבוך נמוכים. כעת, נותרה למעשה רק שאלה אחת – מתי הכי כדאי לבצע הגדלת חזה?

טיימינג זה הכל בחיים – בעיקר בניתוח הגדלת חזה

ההחלטה לבצע ניתוח הגדלת חזה היא החלטה מורכבת המתגבשת יחסית לאט. בשל מורכבותה, חשוב לקחת את כל הנתונים בחשבון, ולדחות סיפוקים למועד המתאים ביותר על אף הרצון עז לבצע את הניתוח כמה שיותר מהר. אלו הם הדברים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת החלטה על מועד ביצוע הגדלת חזה:

גיל המטופלת

התפתחות השד מגיעה לסיומה בתום ההתבגרות המינית. לפיכך, הגדלת חזה בגיל צעיר מדי היא שגיאה. מומלץ להמתין עם ניתוח הגדלת חזה עד גיל 18 לפחות.

הריונות

מומלץ להמתין עד לסיום כל ההריונות, הלידות וההנקות לפני ביצוע הניתוח. שכן דברים אלו משפיעים על צורת השד ומראהו ועשויים לפגוע בתוצאות.

תקופת החלמה

החלמה מניתוח הגדלת חזה משתנה בין אישה לאישה, אך באופן כללי ניתן לומר כי נדרשים כחודש-חודשיים על מנת להגיע להחלמה מלאה ומוחלטת המאפשרת חזרה לפעילות שגרתית, כולל הרמת חפצים ותנועה חופשית. המנוחה היא הכרחית על מנת לאפשר לגוף תהליך החלמה טוב, מהיר יעיל ככל האפשר. לפיכך, מומלץ לתכנן את מועד הניתוח ולקחת בחשבון את תקופת ההחלמה בהתאם לאורח החיים, אירועים חשובים, חופשות וכדומה על מנת לא לפגוע בהתנהלות וליהנות מהתוצאות כמה שאפשר.

עונות השנה

נשים רבות מעוניינות להגדיל את החזה וליהנות מנתוניהן החדשים בתקופת הקיץ, ובעיקר בבילויים בים ובבריכה. לכן מטופלת המעוניינת לחזור לפעילות שגרתית עם החזה החדש בתקופת הקיץ, צריכה לקחת בחשבון את תקופת ההחלמה ולבצע את הניתוח דווקא בחורף. לביצוע הניתוח בחורף יתרונות נוספים, כגון: החלמה מהירה יותר בשל מזג האוויר הקר המסייע להורדת הנפיחות, קל יותר לשהות בבית בתקופת החורף, ישנם פחות גירויים בעור כי הלבוש סגור ובנוסף – אין סכנה של ים, בריכה או חשיפה לשמש (אשר אסורים זמן מה לאחר הניתוח).

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים