מילוי קמטים – מוטב מוקדם מאשר מאוחר

מילוי קמטים - מוטב מוקדם מאשר מאוחר

כולנו מכירים את הביטוי "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא", ובעוד שהוא נכון במקרים רבים, כשזה מגיע למילוי קמטים, בואו נסכם מראש שפשוט מוטב מוקדם. הסיבה לכך? ובכן, בקצרה, האפקטיביות של המילוי משמעותית בצורה ניכרת ככל שהיא נעשית מוקדם יותר ומונעת קמטים עמוקים בהמשך, כך שהתוצאה שמתקבלת איכותית ואסתטית יותר. כל מה שרציתם לדעת על מילוי קמטים ולא העזתם לשאול מרוכז במאמר שלפניכם.

מילוי קמטים – בואו נדבר על זה

הצורך במילוי קמטים הוא ברור, שכן אין זה מפתיע כי אנשים חשים לא בנוח עם הופעת קמטים וקמטוטים על עורם, ועם אובדן הגמישות והזוהר של העור לטובת מראה חדש המשווה להם, לא פעם, מראה עייף וכעוס המבגר אותם משמעותית. על אף קיומם של טיפולים העשויים להעלים את הבעיה הזו ולהשיב לעור את המראה החלק והרענן, ישנה נטיה לדחות טיפולים קוסמטיים, עד שזה מגיע לנקודה שמרגישים שכבר "אי אפשר יותר". הנטיה הזו עשויה להיות, בין היתר, תוצאה של פחד לא מבוסס וחוסר ידע על ההליך או מהנטיה הטבעית שלנו לשים את עצמנו בתחתית סדר העדיפויות. כך או כך, חשוב מאוד להיות מודעים ולקחת בחשבון, כי כשזה מגיע למילוי קמטים, הדחיינות פוגעת בתוצאות הטיפול.

מדוע הדחיינות אינה משתלמת?

לטיפול בקמטים בשלב מוקדם יש יתרונות משמעותיים: אם מדובר בחומר מילוי מסוג חומצה היאלורונית, למשל, יש לה אפקט ארוך טווח בתהליך התחדשות התאים אשר מייצרים את הקולגן והאלסטין ומהווים את הגורם העיקרי למראה גמיש, חלק ומתוח של העור ובמניעת קמטים בתקופת הפעילות של החומר כמו כן, ככל שמזריקים יותר פעמים, כך הצורך בהזרקות פוחת והתוצאה נשמרת לאורך זמן רב, כאשר התוצאות מחזיקות מעמד בדרך כלל בין שנה לשנתיים. כמו כן, ככל שמתחילים מוקדם יותר, המראה המתקבל מההזרקות נראה טבעי יותר, ומשווה לעור מראה חיוני, אסתטי וטבעי.

כיצד מתבצע הטיפול?

תחילה מתקיימת שיחה עם הרופא המטפל הכוללת הסברים, תיאום ציפיות והחלטה משותפת על מיקומי ההזרקה.  הפרוצדורה עצמה קצרה ונמשכת מספר דקות בלבד. לרב ההחלמה היא מידית וקלה, ואין בעיה לחזור ישר לשגרה, אך חשוב להיות מודעים לכך שבעוד שאצל חלק מהמטופלים אין כל סימן על הפנים, אצל אחרים עלולים להופיע שטפי דם ובצקות, כך שבמידה ומתוכנן אירוע חשוב כלשהו, מומלץ לקחת מרווח זמן של לפחות שבועיים לפני כן בביצוע הטיפול. לתוצאה הסופית של הטיפול לוקח עד כשבועיים להתקבע.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים