הוצאת שתלים והרמת חזה

הוצאת שתלים והרמת חזה

כל מה שריך לדעת על הוצאת שתלי סיליקון והרמת חזה

ניתוח הרמת חזה נועד לשמור על צורתו הטבעית והמראה האסתטי. נשים רבות שמחליטות על הוצאת שתלי סיליקון מחליטות גם לעשות ניתוח הרמת חזה. כל מה שחשוב לדעת על הניתוח, על תקופת ההחלמה ועל תופעות הלוואי האפשריות – בכתבה שלפניך

ניתוח הגדלת שדיים לא תמיד מספק את התוצאות הרצויות ולכן פעמים רבות מתקבלת ההחלטה על הוצאת השתלים, בין אם מסיבות אסתטיות בלבד או אם ישנה התוויה רפואית לכך.

הבשורה הטובה שגם אם אחרי שנים מספר עם שתלי סיליקון החלטת שאת רוצה להוציא אותם, זה בהחלט אפשרי ומקובל. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שבמקרים מסוימים, כדי לשמור על הצורה הטבעית של השדיים, יש צורך בניתוח נוסף של הרמת חזה.

מי זקוקה להרמת חזה אחרי הוצאת שתלי סיליקון?

במידה ורקמת השד שלך מדולדלת והעור איבד מהאלסטיות שלו, יש סיכוי גבוה שהחזה שלך יצנח אחרי הוצאת שתלים, מאחר ורקמת השד לא תוכל להתכווץ בחזרה לגודלה האמיתי אחרי שנמתחה על ידי השתלים.

מראה וצורת השדיים משתנים מאישה לאישה, אך אלה כמה התוויות כלליות לניתוח הרמת חזה:

  • חזה נפול
  • חזה שטוח
  • הפטמות נפולות ופונות למטה
  • לשדיים יש מראה "מרוקן"

כיצד מתבצע ניתוח הרמת חזה?

ניתן להחליט על ניתוח הרמת חזה כחצי שנה אחרי הוצאת השתלים או לשלב בין שתי הפעולות באותו ניתוח.

במידה ומדובר בהרמה מדרגה קלה עד בינונית, בדרך כלל נעשה חתך אחד סביב העטרה. דרך החתך רקמת השד מורמת ומתהדקת ועל ידי התפרים מחוברת בנקודה גבוהה יותר.

במידה ומדובר בצניחת חזה משמעותית, חזה גדול מדי גם אחרי הוצאת השתלים, רקמה מדולדלת ועור רפוי, יש צורך בהרמה מאסיבית יותר. במקרה כזה הפרוצדורה כוללת לעתים גם הסרת עודפי רקמת שד ועור, הידוק והרמה של רקמת השד שנותרה ולעתים אף הזזת פטמה ותיקון עטרה, כדי שהשד יחזור למראה הטבעי והצעיר יותר.

תהליך התאוששות והחלמה

כמו בכל ניתוח פלסטי, בימים הראשונים תיתכן הופעת שטפי דם, נפיחות ואדמומיות באזור השדיים. הרופא יכול להמליץ לך להשתמש בחזייה מיוחדת, כדי לצמצם נפיחות, לזרז את ההחלמה ולהגיע לתוצאות טובות יותר. לעתים תופיע אף תחושת נמק ואובדן רגישות באזור הפטמות: אל דאגה, מדובר בתופעה זמנית בלבד. במידת הצורך ולפי הנחיות הרופא ניתן להיעזר במשככי כאבים. ניתן לחזור לעבודה אחרי שבוע. מומלץ להימנע מפעילות גופנית מאומצת במשך 3-4 שבועות. השדיים יקבלו את צורן הסופית כשישה שבועות אחרי הניתוח.

 

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים