טכניקה חדשה לצמצום הצלקות בניתוח הגדלת חזה

טכניקה חדשה לצמצום הצלקות בניתוח הגדלת חזה

חדש בישראל: הגדלת חזה ועיצובו ללא ניתוח באמצעות שומן עצמי, ואפילו הצלקות מצטמצמות.
האם מדובר בשיר פרידה לסיליקון? לא בטוח.

ניתוח הגדלת חזה הוא נפוץ ביותר. למעשה, הוא מהווה כ-35% מסך הניתוחים הפלסטיים המבוצעים בישראל. טכניקות לביצוע הגדלת חזה משתכללות כל הזמן. כיום, ניתן לבצעו גם ללא שתלי הסיליקון הידועים, באמצעות הזרקת שומן עצמי בתהליך המשאיר מינימום צלקות (ליתר דיוק – 4-5 מ״מ, לעומת 4.5 ס״מ אם בחרת בשתל).

ניתוח הגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן עצמי

הזרקת שומן עצמי היא טכניקה שנועדה למלא, להגדיל ולעצב את החזה, באמצעות שומן שלך. בתהליך זה, נשאבים תאי שומן מחלקי גוף אחרים, בעיקר מאזור הירכיים והבטן, ומוזרקים אל השד. לאחר הפרוצדורה, חוזרים תאי השומן תפקוד מלא. במילים אחרות – בתהליך מבוצעת הטמעה של רקמות טבעיות לחלוטין המשתלבות באזור החדש כאילו היו חלק ממנו מאז ומעולם.

למי מתאימה הגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן עצמי?

הניתוח מתאים לנשים המעוניינת להגדיל את החזה שלהן, אידיאלי עבור נשים עם חזה קטן ופלג גוף תחתון מלא יותר, כמו גם לנשים המעוניינות להוציא את שתל הסיליקון הישן ולהחליפו בטכניקה החדשנית הזו, או נשים המעוניינות לעצב את החזה באמצעות שינוי נפח של חלקים ספציפיים בלבד.

כיצד מתבצעת הפרוצדורה?

הגדלת חזה עם הזרקת שומן נעשית על ידי כירורג פלסטי המיומן בכך. חשוב להזריק בטכניקה של טיפות קטנות על מנת שלא לגרום לגושים. החיסרון המרכזי של טכניקה זו הוא, שאחוז גדול של השומן המוזרק נספג בגוף האישה לאחר פעולה אחת. לכן לרב יש צורך בשתי פרוצדורות בהפרש של מספר חודשים, על מנת להגיע לתוצאה האופטימלית. לאחר הניתוח נדרשת החלמה של כשבוע בבית, ובתוך כחודש ניתן לחזור לשגרה. כ-50% מנפח השומן שמוסף נקלט ונשאר לעשר שנים ויותר.

מקסימום תוצאות, מינימום בעיות

לכל הליך כירורגי, וגם לניתוח הגדלת חזה, ייתכנו סיכונים מסוימים. היופי בשיטת הזרקת שומן עצמי היא שאחוזי הדחייה הינם אפסיים. בנוסף, ניתן מענה למגוון בעיות כגון אי שוויון בנפח השדיים, הסוואת שקעים ועצמות בולטות ועוד. הזרקת שומן עצמי בשילוב הגדלת חזה בשתל סיליקון היא גם אופציה העומדת על הפרק, ועשויה להוות פיתרון נוח ומתאים לנשים רבות. כמו כן, במקרים בהם השד נפול ומרוקן מומלץ לבצע שילוב של הוספת נפח באמצעות שומן עצמי לצד הרמת חזה. יתרון בולט נוסף הוא שהשומן הוא חומר שקל לעבוד איתו, הוא מצוין למילוי נפחים בשל אופיו הרך, זמינותו הגבוהה וקלות העבודה עמו (ניתן אף לחזור על התהליך פעם אחר פעם) ובסופו של דבר – יש לזכור כי מדובר בחומר טבעי לחלוטין.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים