מדוע יותר ויותר נשים עושות ניתוחי מתיחת פנים?

מדוע יותר ויותר נשים עושות ניתוחי מתיחת פנים?

שימו לב לתופעה: הביקוש לניתוח מתיחת פנים עלה וממשיך לעלות בשנים אחרונות, בזמן שהדרישה לניתוחים פלסטיים אחרים נשארת יציבה או אפילו יורדת. ועוד יותר מדהים לגלות שלא מעט רופאים מובילים בתחום טוענים שכדאי מאד לעשות את הניתוח הזה כבר בשנות ה-40 לחיים ולא לחכות, כפי שפעם היה נהוג, לגיל 60 או אפילו 70.

בשנים האחרונות פותחות שיטות מתיחת עור חדשניות

עד לפני שלושה עשורים ניתוחי מתיחת פנים זכו לתהודה שלילית בעקבות שורה של סלבס הוליוודיים שפניהם התעוותו לחלוטין אחרי המתיחה המוגזמת. אף אחת לא רצתה להישאר לנצח עם הבעה "מופתעת" פנים קפואות ללא מימיקה. בדיוק אז התחיל עידן הטיפולים האסתטיים הרפואיים – הזרקות בוטוקס ומילוי, שהציעו חלופה זעיר-פולשנית ותוצאה כמעט מידית. היום ניתוחי מתיחת פנים זוכים לעדנה מחודשת בזכות שיטות עבודה חדשות שפותחו על ידי רופאים מובילים. בקליניקה שלו, למשל, ד"ר רווה משתמש בטכניקות משולבות שלוקחות בחשבון לא רק את שכבת העור עליונה אלא גם הרקמות התת-עוריות. כשממקמים כל שכבה במקומה הטבעי, נשמרת המימיקה וגם הפנים עצמן נראות טבעיות ורעננות. קשה לומר אפילו שמישהי מולך עשתה ניתוח מיני-ליפט או מתיחת פנים.

ניתוח אחד משיג שלוש מטרות

פעמים רבות הזרקות משפיעות על המראה שלנו רק באזורים "בעייתיים" – מצח, עצמות לחיים, קו הלסת או הרקות. בניתוח מתיחת פנים העבודה מתבצעת על כל מתאר הפנים והצוואר, מה שמאפשר ליצור מראה כללי הומוגני צעיר ורענן יותר.

תקופת החלמה מהניתוח קצרה יותר מפעם

פעם, כדי להחלים אחרי ניתוח מתיחת הפנים נדרשו חודשים וגם אחרי שעבר זמן, התוצאות הרבה פעמים לא היו משביעות רצון. היום, בזכות השימוש בטכניקות חדשניות, אחרי כשבועיים וחצי כבר ניתן לחזור לחיים הרגילים אחרי שתרד הנפיחות הכללית וייעלמו שטפי דם. גם העובדה שאת התוצאה הסופית רואים רק אחרי כחצי שנה, לא ממש מפריעה, כי בסופו של דבר, גם אם יהיה צורך במתיחת פנים חוזרת, הוא יתעורר אחרי שנים או אפילו עשור.

תוצאת הניתוח נשמרת יותר זמן והוא גם בטוח יותר

אז למה לא בכל זאת טיפולים אסתטיים? אכן, כבודם של בוטוקס, דיספורט ותכשירי חומצה היאלורונית במקומם מונח, אבל אי אפשר להשוות בין תוצאת ניתוח המתיחה  שנשמר לפעמים יותר מעשור לבין הזרקות חוזרות פעם בכמה חודשים. בנוסף ניתוח פועל בעיקר על איזור השליש התחתון של הפנים: קו הלסת והצוואר. אלו איזורים שהזרקות כלל אינן מציעות פתרון לבעיה שמוצגת.

שימי לב, המידע שמוצג בכתבה אינו מחליף ייעוץ רפואי פרטני ושיחת תיאום ציפיות לקראת הניתוח.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים