באלו מקרים הרמת חזה עדיפה על הגדלת חזה

באלו מקרים הרמת חזה עדיפה על הגדלת חזה

שני ניתוחי החזה הפופולאריים ביותר הם ניתוח הגדלת חזה וניתוח הרמת חזה. בעוד שהראשון מבניהם זוכה לחשיפה תקשורתית נרחבת יותר, הרי שדווקא השני – הרמת חזה – עדיף בהרבה מן המקרים.

ההבדל העיקרי בין הרמת חזה להגדלת חזה

הרמת חזה היא ניתוח שנועד לשנות את המראה האסתטי של החזה מבלי להגדיל את הנפח שלו, באמצעות הסרת חלקי עור ושומן עודפים אשר מושכים את החזה כלפי מטה. בכך, ניתן להעלות את החזה בחזרה למקומו הנכון ולהחזיר את המראה הזקוף והיפה. הגדלת חזה, לעומת זאת, היא ניתוח הנועד לנשים אשר אינן שלמות עם מראה השד שלהן וגודלו, ובמהלכו מוכנסים שתלים אל תוך מבנה השד על מנת להגדיל את הנפח שלו בצורה מלאכותית. כאשר עולה הצורך בשינוי אסתטי, לא פעם נשאלת השאלה מה עדיף – הגדלת חזה או הרמת חזה?

מתי נעדיף ניתוח הרמת חזה על פני הגדלת חזה?

ישנן מספר סיבות טובות להעדיף ניתוח הרמת חזה על פני הגדלה. הראשונה שבהן, היא שהגדלת חזה דורשת החדרת גוף זר אל תוך גופנו. על אף שהשתלים הקיימים כיום הם עמידים וחזקים יותר מבעבר, עדיין קיימת הסכנה כי הגוף ידחה אותם ויוביל לזיהומים ובעיות שונות. על אף שניתוח הרמת חזה גם הוא דורש חיתוך והסרה של רקמות עודפות – הרי שמדובר בסיבוכים פשוטים מהגדלה.

הרמת חזה היא עדיפה כאשר המטופלת אינה מעוניינת להגדיל את החזה, אלא רק לשנות את המבנה והמעטפת על מנת שיוכל להתרומם מעלה. באופן כללי, ניתוח הרמת חזה מיועד מראש לנשים בעלות גודל חזה בינוני פלוס, אשר כתוצאה מהזדקנות העור, השמנה, הריונות והנקות נפל ואיבד את מראהו הטוב. זה המקום לציין שעל מנת שהחזה יישאר זקוף – שמירה על משקל תקין היא הכרחית (הצטברות של שומן מושכת את החזה כלפי מטה).

הרמת חזה – להחזיר עטרה ליושנה

ישנם לא מעט פרמטרים שנועדו להגדיר חזה: גודל, צורה, צבע, סימטריה, גודל של הפטמה והעטרה ועוד. בסופו של דבר, תפיסת היופי של החזה הנשי היא אישית וסובייקטיבית לחלוטין. אך דבר אחד בטוח – החשיבות של פרופורציות טובות ואסתטיקה מובנת לכל אישה. הריונות, הנקה, דיאטות, השמנה, התבגרות וגנטיקה – כל אלו משחקים תפקיד חשוב בשינוי מראה החזה לאורך זמן. נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הרמת חזה על מנת להחזיר לשדיהן מראה צעיר, זקוף, מלא ויפה יותר.

נושאים

אולי יעניין אותך גם

טיפולים נוספים